Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #26 Skrevet 12. august 2017 Teit. Mest fordi jeg er så lite oppfinnsom at jeg aldri klarer å tenke ut noe kult, hverken ide eller utførelse. Ender med at jeg irriterer meg over at det må være tema og blir hjemme. Anonymkode: 76304...3cb
the amazing spidermamma Skrevet 12. august 2017 #27 Skrevet 12. august 2017 Jeg synes at hvis det først skal være et tema, er det jo bare kjedelig med svart/hvitt. Hva er poenget med det egentlig? Skal det være gøy at alle har samme farge? Eller stilig at alle matcher? Og så kommer det jo an på hva slags mennesker du inviterer. Jeg var en gang på en crossdressing-fest, det ble veldig morsomt. Men da må du vite at gjestene liker å kle seg ut. Eller du kan velge et tema hvor de som liker å dra det langt kan slå ut håret, men de mer forsiktige kan nøye seg med å være selv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #28 Skrevet 12. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble akkurat bedt i et Black & White party, og jeg ble litt skuffet Visste det kom til å bli flere 30-årslag denne høsten så jeg kjøpte meg en fin og litt dyr kjole i sommer som jeg gledet meg til å bruke (sjelden jeg kjøper dyrt til meg selv). Den er selvfølgelig hverken hvit eller sort så nå må jeg ut og kjøpe meg noe nytt.. Anonymkode: e287e...bc4 Men om det kommer flere 30-års lag har du jo mange muligheter til å bruke den kjolen? Hadde du tenkt å bruke den samme kjolen i alle selskapene? (Ikke at det er noe galt i det, men det er noe de færreste gjør). Trenger du virkelig kjøpe nytt? Har du ingenting svart og/eller hvitt i skapet ditt? Anonymkode: d74e9...831
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #29 Skrevet 12. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Liker ikke. Er invitert på gult er kult fest nå snart, der alle skal stille igule klær. Har trålet et uttall butikker i dag for å prøve å finne noe gult jeg trives i, men foreløpig uten hell. Vurderer seriøst å takke nei til hele festen, hvis jeg ike klarer å finne noe jeg trives i kommer jeg ikke til å føle meg vel, og da koser jeg meg heller ikke på fest. Jeg skjønner heller ikke vitsen med fargekode på klær til fest, klarer ikke å se at det gjør selve festen andrledes på noen som helst måte, det eneste det gjør er å gjøre detvanskeligere for deltagerne å finne ut hva de skalha på seg. Temafest med faktisk tema, ikke en farge, kan være gøy. Da er temaet noe som kan være med på å bryte isen, som det snakkes om, gjerne spøkes med, og som kan være med å heve festen. Om jeg blir begeistret for invitasjonen kommer ann på hva slags tema, og hvor vanskelig det er å fikse kostyme til temaet. Jeg foretrekker absolutt temaer der man ikke nødvendigvis trenger å kjøpe så voldsomt mye. Hatteparty er f.eks.en favoritt. Dakan man gå i klørman allerede har,og legge til en hatt, en hatt kan være mye rart, og hvis man ikke har trenger den likevell ikke koste stort, så her kan alle velge hvor mye de vil, har tid og økonomi til å legge i. Sist jeg var på hatteparty besto hattene i alt fra en sånn barnebursdagshatt til en stor forseggjort stråhatt som eieren hadde pyntet med alskens rarieteter. Anonymkode: d9715...c74 Her hadde jeg tenkt at det er helt innafor å for eksempel stille med knall gult skjerf, hårbånd, belte, sko, t-shirt eller lignende. Det forventes vel ikke at alle skal gå ut å kjøpe gule klær fra topp til tå for en fest, vel? Selv hadde jeg kledd meg i sort topp, sort skjørt, event kjole, og tredd på meg gule knestrømper 😉 Jeg synes det er kjempegøy med temafester, men det må ikke være slik at folk må stresse timesvis rundt land og strand for å ordne seg antrekk. Anonymkode: d74e9...831
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #30 Skrevet 12. august 2017 Elsker det!!! Blir mye mer moro når det er tema fest. Det blir ikke så høytidelig og det gjør det enklere og bare ha det gøy og "dumme" seg ut litt😊 Anonymkode: a2aaa...5ae
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #31 Skrevet 12. august 2017 Liker det ikke. Har dårlig råd, og det fører til, at jeg har ikke råd til å kjøpe noe nytt, bare fordi det er temafest. Og da ofte noe, jeg aldri kommer til å bruke igjen. Jeg eier ikke svarte, eller hvite klær. Anonymkode: a6f0a...c09
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #32 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her hadde jeg tenkt at det er helt innafor å for eksempel stille med knall gult skjerf, hårbånd, belte, sko, t-shirt eller lignende. Det forventes vel ikke at alle skal gå ut å kjøpe gule klær fra topp til tå for en fest, vel? Selv hadde jeg kledd meg i sort topp, sort skjørt, event kjole, og tredd på meg gule knestrømper 😉 Jeg synes det er kjempegøy med temafester, men det må ikke være slik at folk må stresse timesvis rundt land og strand for å ordne seg antrekk. Anonymkode: d74e9...831 Javel,men nåer det tydelig at du ikke har lest den invitasjonen jeg har fått, for der stårdet nemlig tydelig at antrekket skal være gult. Nå hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å være gul fra topp til tå, jeg har for eksempel ingen interesse av åkjøpe gule sko som jeg kun kommer til å bruke denne ene gangen. Men hvis jeg skal på denne festen trenger jeg enten en gul kjole, eller en gul topp av noe slag. Kunne nok funnet på å kombinere en gul topp med et sort skjørt, sorte sko og gule strømper, men hvis kun strømpene er gule kan ikke antrekket passere for å være gult. Anonymkode: d9715...c74
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #33 Skrevet 13. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Javel,men nåer det tydelig at du ikke har lest den invitasjonen jeg har fått, for der stårdet nemlig tydelig at antrekket skal være gult. Nå hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å være gul fra topp til tå, jeg har for eksempel ingen interesse av åkjøpe gule sko som jeg kun kommer til å bruke denne ene gangen. Men hvis jeg skal på denne festen trenger jeg enten en gul kjole, eller en gul topp av noe slag. Kunne nok funnet på å kombinere en gul topp med et sort skjørt, sorte sko og gule strømper, men hvis kun strømpene er gule kan ikke antrekket passere for å være gult. Anonymkode: d9715...c74 Ok, beklager, var ikke meningen å prøve og hjelpe til av noe slag... Anonymkode: d74e9...831
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #34 Skrevet 13. august 2017 Jeg digger tema og utkledning, jeg synes det er mye lettere å finne ut hva jeg skal ha på meg når det er tema 😉 men hver sin smak, har mange venner som ikke liker det. Bokstavtema, hatteparty, brilleparty er jo gøy, å trenger ikke å bli for mye for dem som ikke liker det. Anonymkode: 55f93...4ad
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #35 Skrevet 13. august 2017 Elsker tema fester 😄😄😄 skal snart i et 80-talls party og et 50-talls party. Litt usikker på hva jeg skal ha på til 80-talls partyet, kjolen til 50-talls partyet henger klar. Neste år blir det 50 års dag med jeger tema. Da får alle velge om de skal kle seg etter det eller om de vil ha på seg noe annet, men pynten er der etter. Er så gøy. Jeg hadde stor kost meg på festen din HI. Gjør som du vil, skal man gjøre alle til lags er det bare å droppe hele festen. Folk er alt fra fest-er-kjedelig til er-med-på-alt folk. Kan ikke å gjøre alle fornøyde. Anonymkode: f9096...acf
the amazing spidermamma Skrevet 13. august 2017 #36 Skrevet 13. august 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Javel,men nåer det tydelig at du ikke har lest den invitasjonen jeg har fått, for der stårdet nemlig tydelig at antrekket skal være gult. Nå hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å være gul fra topp til tå, jeg har for eksempel ingen interesse av åkjøpe gule sko som jeg kun kommer til å bruke denne ene gangen. Men hvis jeg skal på denne festen trenger jeg enten en gul kjole, eller en gul topp av noe slag. Kunne nok funnet på å kombinere en gul topp med et sort skjørt, sorte sko og gule strømper, men hvis kun strømpene er gule kan ikke antrekket passere for å være gult. Anonymkode: d9715...c74 Åh, du MÅ jo bare dukke opp på festen i kyllingkostyme! Pleeeeease!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #38 Skrevet 13. august 2017 Vi er forskjellige. Noen liker det og andre ikke. Jeg elsker at det er noe ekstra ved store fester, blir litt mindre formelt og som regel veldig gøy. Kjør på med noen leker/konkurranser i tillegg så blir det morsomt! Anonymkode: 57fd0...f41
Yellow Brick Road Skrevet 13. august 2017 #39 Skrevet 13. august 2017 Det kommer an på hvor vanskelig temaet er og hvor mye forarbeid som kreves, og litt på hva temaet er, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå