Gå til innhold

Naboer har sex i stua. Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om folk ha sex i sin egen stue bryr meg midt i ryggen. Men at folk har sex i bilen sin rett foran stuevinduet vårt synes jeg godt at folk kan la være. Og ikke skjønner jeg hvorfor folk skal ha sex i bilen akkurat der, for det er synlig for absolutt alle hus og passerende biler og fotgjengere.

Anonymkode: 423f9...f93

å kikke inn til naboen og se på ...hva de nå enn holder på med i hjemme sitt, er da valgfritt.

jeg bodde i bygård med felles bakplass og god akustikk mellom husene.  om sommeren var det ikke til å leve uten å ha soveromsvinduet på glytt. og da slo orgasmemannen til.  jeg aner ikke i hvilket hus han bodde, men han hadde tydeligvis ny dame med hjem hver kveld. kjekt for ham, men ikke for oss andre - siden han averterte progressjonen sin ekstremt høylytt.
"JEG KOMMER" jallet mellom husveggene.  og hadde han bare innfridd - han kunne gaule det der i flere timer...  men hele nabolaget satt og ventet på at han skulle komme seg i mål :-)

Anonymkode: f6442...a60

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om folk ha sex i sin egen stue bryr meg midt i ryggen. Men at folk har sex i bilen sin rett foran stuevinduet vårt synes jeg godt at folk kan la være. Og ikke skjønner jeg hvorfor folk skal ha sex i bilen akkurat der, for det er synlig for absolutt alle hus og passerende biler og fotgjengere.

Da er det nok en av de som tenner på at andre ser det da

Anonymkode: 71248...787

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

å kikke inn til naboen og se på ...hva de nå enn holder på med i hjemme sitt, er da valgfritt.

jeg bodde i bygård med felles bakplass og god akustikk mellom husene.  om sommeren var det ikke til å leve uten å ha soveromsvinduet på glytt. og da slo orgasmemannen til.  jeg aner ikke i hvilket hus han bodde, men han hadde tydeligvis ny dame med hjem hver kveld. kjekt for ham, men ikke for oss andre - siden han averterte progressjonen sin ekstremt høylytt.
"JEG KOMMER" jallet mellom husveggene.  og hadde han bare innfridd - han kunne gaule det der i flere timer...  men hele nabolaget satt og ventet på at han skulle komme seg i mål :-)

Ikke rart han måtte bytte damer hele tiden, for det kan da ikke være noen som ønsker å gjenta en økt i senga med ham som gauler så ille som han gjør.

Hvis dette skjedde så ofte og over mange timer hver gang, da tror jeg at jeg til slutt hadde klikket og ropt tilbake "Nei, du kommer jo ALDRI".

Anonymkode: fe586...530

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart han måtte bytte damer hele tiden, for det kan da ikke være noen som ønsker å gjenta en økt i senga med ham som gauler så ille som han gjør.

Hvis dette skjedde så ofte og over mange timer hver gang, da tror jeg at jeg til slutt hadde klikket og ropt tilbake "Nei, du kommer jo ALDRI".

var egentlig mest det som hendte :-) helt ulidelig å høre på. han gryntet også høyt og ille.  gikk noen tanker til de damene som hadde utsatt seg for han duden der...

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det nok en av de som tenner på at andre ser det da

Anonymkode: 71248...787

Det er jeg virkelig klar over. Men man trenger ikke å plassere seg midt på orkesterplassen når showet skal starte.

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

var egentlig mest det som hendte :-) helt ulidelig å høre på. han gryntet også høyt og ille.  gikk noen tanker til de damene som hadde utsatt seg for han duden der...

Ja, huff! ;) Hadde en mann begynt å rope sånn så hadde jeg faktisk mistet all lyst og avsluttet samleiet.

Ellers vet jeg faktisk om noen som fikk politiet på døra for å ha hatt sex i stua, det var for synlig for andre og noen hadde klaget på det. Der var det nok også et ønske om å bli sett, og de fikk klar beskjed om å ikke gjøre det mer - eller flytte et sted uten naboer ;)

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det mest uhøfligste jeg kan tenke på,på grensen til å være ulovlig nesten er folk som glor inn i andre folks hus.

Anonymkode: fc7c3...fc6

Ulovlig? Mange steder er det ikke til å unngå, slik verandaer eller vinduer er anlagt.

Anonymkode: b1ae1...9c9

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

I Akershus ja! Men bare hold på om det er dere ;) kanskje jeg går en ekstra gang med søplekassa for å få et kort glims!

Anonymkode: 4edb1...481

Godt, for vi bor i Telemark. 🤓

Anonymkode: 5cd27...092

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...