Gå til innhold

Naboer har sex i stua. Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Vi har naboer (midt i 30 åra begge) som har sex i stua. De skrur av lys og venter til sent på kveld med å gjøre dette. Det er lite innsyn, men her en kveld skulle jeg gå ut med søpledunken og da så jeg han tok henne bakfra ganske heftig! Klokka var vel 23. 

Jeg sa dette til ei venninne, som ble litt sjokkert og synes de ikke bør gjøre sånt.

Selv må jeg innrømme at jeg ble litt tent av å se de ;) og ser ikke problemet da de gjør det sent med lite/ingen lys? 

Har dere gjort dette? Hatt sex i stua?

Anonymkode: 4edb1...481

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så lenge det ikke er i min stue, så får de slå seg løs. Hva mener egentlig venninnen din at du skal gjøre da? Ringe på og be dem om å ikke ha sex hjemme, i sitt eget hus, om kvelden og med lyset av? 

Anonymkode: aa0dd...c8a

Her har vi ett par som har sex i stua når de tror ingen ser dem, ett par som hyler så høyt når de har sex at barn på lekeplassen gråter, og en lubben mann i syttiårene som sprader naken rundt på verandaen sin og åpenbart håper på å bli sett.  

Paret som har sex i stuaplager meg absolutt minst, for å si det sånn.... å se en stram mannerumpe som beveger seg frem og tilbake, var det eneste som var en smule sexy.

Anonymkode: b1ae1...9c9

Så heldige de er da! Så klart får man lov å ha sex i sin egen stue. Det høres til og med ut som de tar hensyn ved å skru av lys etc. Da er de jo ikke til sjenanse for noen. 

Og om du blir tent; så fint! Kanskje du kan ha litt stue sex du også😉

Anonymkode: 358ff...3f1

Vi har sex i stua, i 1.etg med vei rett utenfor, for ikke å vekke barna som sover (og plutselig kan komme inn , så jeg blir bare liggende å lytte 🙈). 

Samboeren min har super paranoia, så alle lys slukkes, gardiner dras for osv. Selv er jeg litt mindre redd... Hva så om det skulle være ei glippe i gardina, må du absolutt stirre inn andres vinduer så får du tåle det du ser også, tenker jeg om det ☺️ 

Si til venninna di at hu får slutte å glo, hvis hun ikke tåler det man potensielt kan oppleve og se :) 

Anonymkode: f9d65...70b

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har sex i stua, i 1.etg med vei rett utenfor, for ikke å vekke barna som sover (og plutselig kan komme inn , så jeg blir bare liggende å lytte 🙈). 

Samboeren min har super paranoia, så alle lys slukkes, gardiner dras for osv. Selv er jeg litt mindre redd... Hva så om det skulle være ei glippe i gardina, må du absolutt stirre inn andres vinduer så får du tåle det du ser også, tenker jeg om det ☺️ 

Si til venninna di at hu får slutte å glo, hvis hun ikke tåler det man potensielt kan oppleve og se :) 

*barna som sover i 2.etg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...