Gå til innhold

Hvor F kjøper dere truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kropp som er preget av KS. Jeg har ikke direkte heng, men magen buler mye nederst. Hvordan jeg ser ut med klær på kommer Veldig an på trusene, ruller de ned så fremhever de magen. Før fungerte pierre robert, men de nye modellene suger. HM er utsolgt i M og L i alle modeller som går litt opp på magen dagen etter de kommer inn etc. Hvor får en tak i truser som ikke er 80´s sloggi-tai? Og Hvorfor skjønner ikke HM tegninga når de sitter igjen med masse xs fram til nye modeller kommer inn om tre måneder?

Anonymkode: 88a79...f00

Fortsetter under...

Skrevet

IMG_4533.thumb.PNG.25452f40558309bb2790d60c6fa1033b.PNGJeg kjøper bestemortruser på kappahl.. det er sånne hold in, men de er ikke så stramme - jeg kaller de glatt-ut truser. Kjøpt et nr større enn jeg trenger, slik at de er behagelige. Man får trusekant av de.. selv om det står at man ikke får det. Jeg sverger til disse, pga løs/overflødig hud etter graviditet. 

Anonymkode: 3c15d...955

Skrevet

Bruker bare boksershorts. orker ikke når det triller ned under magen

Anonymkode: a58e8...f3a

Skrevet

Jeg sliter en del med sopp i underlivet og unngår derfor syntetiske stoffer. Er ikke de fra kappahl veldig tette?

Skrevet

Boxer/hipster fra Pierre Robert og hipster fra Kari Traa

Skrevet

Hipstere fra Kari Traa er det jeg bruker. 

Anonymkode: 13d2a...a97

Annonse

Skrevet

Bruker fremdeles gravidtrusenene fra hm. Må snart investere i noe nytt, de er 5 år gamle 🙈

Anonymkode: ed61f...cbd

Skrevet

Kjøper 3stk for 99 på coop obs, husker ikke merket men de har en vegg der. Kommer stadig nye men liker Midi trusene best da kroppen har aldri blitt den samme etter to barn

Anonymkode: 26daf...a89

Skrevet

Tai Maxi fra Change👍

Anonymkode: c7765...9fc

Skrevet

Har noen bomullshipstere fra triumph, men mest fra lindex og Kappahl 

Bruker bare hipstere

Anonymkode: a059c...f9e

Annonse

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter en del med sopp i underlivet og unngår derfor syntetiske stoffer. Er ikke de fra kappahl veldig tette?

Jeg syns det går fint. Har ikke problemer med sopp ol. Men som alternativ bruker jeg hipsters fra change i bomull. Men de glatter ikke ut like bra. Og de er så lave, om jeg ikke kjøper for store da. Så da blir det kappahl glatt ut truser 😂🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 3c15d...955

Skrevet

Skjønner ikke helt motforestillingen til sloggitrusene jeg da. De sitter perfekt fordi de er høye og ser fine ut med blondekanten. Jeg bruker taimodellen. 

Skrevet

Bruker tanga truser fra cubus jeg :) De som står i en sånn bolle ved kassen. De har sånn bred kan rundt livet slik at kanten holder på plass ks arret.

Anonymkode: 75e83...8cb

Skrevet

Jeg kjøpte truser sist på Kiwi. 5 stk for 100 kr. De er så gode å ha på at jeg hamstret 20 stk.. 😂

Anonymkode: 267c4...401

Skrevet

Jeg slet med å finne truser som satt bra. Sist jeg fant en som satt skikkelig på min kropp, så tok jeg den fra hverandre og tegnet av mønsteret. 

Nå syr jeg dem selv :-)

Skrevet

Sorry, men masse bestemor truser her. Hvor gammel er dere? 

Anonymkode: 7817c...8e4

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, men masse bestemor truser her. Hvor gammel er dere? 

For gamle til å gå i ubehagelige truser bare for å se sexy ut for mannen ihvertfall ;)

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For gamle til å gå i ubehagelige truser bare for å se sexy ut for mannen ihvertfall ;)

Er med på den. Men bruker allikevel litt mindre og nettere. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er med på den. Men bruker allikevel litt mindre og nettere. 

Men når man som meg har heng over keisersnittarr så må du ha truser som går godt over henget. Truser som ruller ned og legger seg inn under bulken hverken ser bra ut eller føles bra.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men når man som meg har heng over keisersnittarr så må du ha truser som går godt over henget. Truser som ruller ned og legger seg inn under bulken hverken ser bra ut eller føles bra.

Skjønner det da. Var ikke mening å si noe galt. Lurte bare. 

Skrevet

Kjøpte på ellos!!!!! Anbefales!:) kjøp 44-46... selv om du er en lagre.... 

Anonymkode: ee5e5...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...