Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #26 Skrevet 10. august 2017 Hei dere! Fant en tannlege som kunne ta meg inn umiddelbart i dag, etter å ha forsøkt min egen tannlege og et par til først.. Fikk ut den helvetes tanna og håper på bedring. Penicillin kur, paralgin forte ( som jeg fortsatt ikke syns hjelper ) og noen kroner fattigere. Håper på å ha litt mindre smerter om noen dager. Takk for alle gode råd og omtanke! Anonymkode: 1c491...45f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #27 Skrevet 10. august 2017 Godt å høre at du fikk hjelp i dag! God bedring videre! Anonymkode: 86f0c...619
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #28 Skrevet 10. august 2017 A-medisiner regnes som narkotika De er sterkt vanedannende og på apoteket har vi de innelåst i eget safeskap. Veldig strengt regelverk rundt de medisinene heldigvis Anonymkode: 41ead...7bd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #29 Skrevet 10. august 2017 Jeg skjønner faktisk veldig godt etter de siste dagene med tannverk at enkelte blir helt desperate og gjør de farligste ting. Intense smerter som ikke ligner noe annet jeg har opplevd. Anonymkode: 1c491...45f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #30 Skrevet 10. august 2017 En liten avsporing, men helt utrolig at ikke tannbehandling er inne i egenandelsordningen. Tenk om du ikke hadde hatt råd til behandling? Tenker med gru på folk i fattigere land. Anonymkode: 86f0c...619
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #31 Skrevet 10. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten avsporing, men helt utrolig at ikke tannbehandling er inne i egenandelsordningen. Tenk om du ikke hadde hatt råd til behandling? Tenker med gru på folk i fattigere land. Anonymkode: 86f0c...619 Helt enig! Det er håpløst sånn det er i dag. Prisene gjør at utrolig mange ikke går til tannlegen. Tannlegen jeg var hos i dag sa det selv, at de hadde satt ned en del priser på de mest vanlige tannbehandlingene for at fler skal kunne ha råd. Men det er jo fortsatt altfor dyrt! Anonymkode: 1c491...45f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #32 Skrevet 12. august 2017 På 8/11/2017 den 0.36, Anonym bruker skrev: Helt enig! Det er håpløst sånn det er i dag. Prisene gjør at utrolig mange ikke går til tannlegen. Tannlegen jeg var hos i dag sa det selv, at de hadde satt ned en del priser på de mest vanlige tannbehandlingene for at fler skal kunne ha råd. Men det er jo fortsatt altfor dyrt! Anonymkode: 1c491...45f Det er ikke dyrt å gå til tannlege om en ikke har større behov. Det koster 1000 i året sånn ca. For årlig sjekk, puss og stell. Man trenger ikke mer om man gidder å pusse tennene. Anonymkode: cb6a6...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå