Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Det er så mye som skjer. Et av barna krever ekstremt mye, et har falt litt ut faglig på skolen (skal ta skikkelig tak når skolen starter opp), et barn er på god vei inn i en depresjon, den viktigste personen du har uten kjernefamilien har dårlig odds for å overleve.... det er såååå mye mer. Dårlig barndom, seksuelt misbruk, psykisk misbruk, eks samboer som jeg fortsatt er redd for, et ekteskap som holder på å gå til helvete.... jeg har bare ikke kapasitet til mer! Kjenner pusten langt oppi halsen, det snører seg i brystet og jeg er gråtelabil hele tiden. Jobben er det eneste stedet jeg trives og føler jeg mestrer.... Hvordan kommer jeg meg ut av dette?? Anonymkode: acf14...000
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Lege! Henvisning til psykolog både for deg og det ene barnet. Anonymkode: 2210b...5d6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Enig med første. Ring legen din i morgen tidlig og be om time så fort som mulig. Få henvisning til psykolog både for deg og barnet som trenger det. Snakk også med legen om ev. delvis sykemelding - du må ikke være fullt sykemeldt. Ekteskapet - kom dere i parterapi hvis dere ikke allerede har vært der. Ring familievernkontoret også i morgen. Tidligere samboer som du fremdeles er redd for. Om han truer eller trakasserer deg fremdeles - snakk med politiet om det. Bestem deg for at du skal gå innom politiet innen en uke. Min erfaring når alt går galt og alt føles uoverkommelig og mørkt, det er å skrive lister og ta tak i det du kan ta tak i uten å bruke altfor mye energi på det. Det å ringe lege, fvk og gå innom politiet er veldig konkrete ting, og det er konstruktive ting som kan hjelpe deg videre. En dag av gangen! <3 Anonymkode: bf30f...bcf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Takk for gode svar han er ikke truende, han er psykopat. Og dessverre har jeg barn med han... Men han ødela meg så mye i forholdet at jeg er livredd han enda. Skal ringe lege, takk 😊 Anonymkode: acf14...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå