Gå til innhold

Toro tomatsuppe med makaroni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen som helst næring i denne suppen? Lager den som oppskriften sier med litt melk.

Anonymkode: 45cbd...a13

Skrevet

Nja, noe er det jo. Les på pakken! Tilsetter du hardkokte egg bedres det jo drastisk. Kjøtt kan du ha i også.

Anonymkode: a55c9...1b2

Skrevet

Vi serverer den med hardkokte egg og grove rundstykker. Et helt greit måltid på en travel dag.

Anonymkode: 598dc...783

Skrevet

Ha oppi pølsebiter 😋

Anonymkode: 251fa...4fe

Skrevet

Jeg spiser den med kokt egg, men 5-åringen rører ikke noe annet enn det som er i den originalt...

Anonymkode: 45cbd...a13

Skrevet

Jeg bytter ut endel av vannet med melk. Koker makaroni og pastaskruer (fullkorn) ved siden av og har i. Kokte egg er også et must. Også har vi i pølsebiter og kjøttboller. Så blir nesten ei gryte. De som vil får grovt brød til, også drikker de melk til. De elsker det, og lettvin og grei mat på en travel dag.

Anonymkode: 3dcf2...4f1

Skrevet

Teknisk sett er det jo bare pulver, blandet med vann😂 Makaronien har ikke næring i seg. Men med egg i får du det, også smaker suppen godt:p Men det er lett å lage tomatsuppe selv.

Anonymkode: 994af...0c3

Skrevet

Som flere her skriver; ha i hardkokt egg, fullkornspasta (skruer eller makaroni) grovt brød så blir det bra.

Jeg har i to bokser hermetiske tomater i tillegg, da tykner suppa og blir bedre på smak -og sikkert sunnere? :) 

Anonymkode: d1955...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...