Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 ...sender melding til deg midt på natta etter han har vært ute og er full? Skrev ingenting spesielt, bare noe litt morsomt.. Liker han meg og er litt sjenert og tør ikke helt å ta kontant?? Han sender ikke så mye til meg på dagtid, så jeg har jo tenkt han ikke er interessert. Sendte en dagen etter vi møttes, da svarte jeg og han sendte tilbake. Jeg er jo like sjenert da, så har ikke sendt noe særlig heller. Jada, kall meg fjortis og alt det der. Syns dette er vanskelig!! Anonymkode: 812dd...37f
MerraSomGår Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...sender melding til deg midt på natta etter han har vært ute og er full? Skrev ingenting spesielt, bare noe litt morsomt.. Liker han meg og er litt sjenert og tør ikke helt å ta kontant?? Han sender ikke så mye til meg på dagtid, så jeg har jo tenkt han ikke er interessert. Sendte en dagen etter vi møttes, da svarte jeg og han sendte tilbake. Jeg er jo like sjenert da, så har ikke sendt noe særlig heller. Jada, kall meg fjortis og alt det der. Syns dette er vanskelig!! Anonymkode: 812dd...37f Det betyr at han tenker på deg og når han var full så turde han å sende en melding. Jeg tror han liker deg. I dag kan du sende en melding og si noe om slikt som "Hehe, så at du sendte en melding til meg i natt. Det var koselig. Skal vi møtes igjen en dag?" Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, mirakela skrev: Det betyr at han tenker på deg og når han var full så turde han å sende en melding. Jeg tror han liker deg. I dag kan du sende en melding og si noe om slikt som "Hehe, så at du sendte en melding til meg i natt. Det var koselig. Skal vi møtes igjen en dag?" Lykke til! Nå er det snart en uke siden han sendte. Svarte noe som "Hehe, ble det litt sent i går eller".. Var litt redd han ikke var interessert i å møte meg etter den første kvelden (vi kysset... Mye...) Men når han skriver til meg uka etter når han er full er det vel håp om at han kanskje er interessert likevel?😁 Anonymkode: 812dd...37f
MerraSomGår Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det snart en uke siden han sendte. Svarte noe som "Hehe, ble det litt sent i går eller".. Var litt redd han ikke var interessert i å møte meg etter den første kvelden (vi kysset... Mye...) Men når han skriver til meg uka etter når han er full er det vel håp om at han kanskje er interessert likevel?😁 Anonymkode: 812dd...37f Det vil jeg tro jeg har i alle fall ALDRI sendt en melding (full eller ei) til en person jeg ikke var interessert i. Fullemeldinger går alltid til dem man ønsker å flørte med.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Han sa mye fint til meg også i løpet av den kvelden. At han likte meg, at jeg var verdens fineste ol. Først tenkte jeg at fulle folk sier vel sannheten eller? Og så ble det mer at han sikkert sa det for å få meg til sengs. Men jeg sa tydelig i fra første gang han prøvde på mer at jeg ikke hopper til sengs med noen første kvelden, så sa han ar det respekterer han og at det kanskje betyr jeg vil møte ham igjen, og han fortsatte å si fine ting til meg og kysse meg.. Har overanalyseret hele kvelden så mange ganger og vridd det om til at han ikke er interessert i mer.. Anonymkode: 812dd...37f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, mirakela skrev: Det vil jeg tro jeg har i alle fall ALDRI sendt en melding (full eller ei) til en person jeg ikke var interessert i. Fullemeldinger går alltid til dem man ønsker å flørte med. 😃😃😃 Åkeeei, nå begynte det å krible i hele meg igjen😂 Anonymkode: 812dd...37f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Jeg skjønner deg så utrolig godt I forhold til å være usikker på om han liker deg eller ikke. Selv så er jeg I en datingsituasjon nå og jeg hater perioden fra man møtes til man eventuelt er sammen da jeg ikke forstår om mennesket er interessert eller ikke. F.eks han jeg dater nå har jeg trodd ikke har vært interessert I meg da han har hatt mye å gjøre og mye reisevirksomhet pga jobb og vi har ikke fått sett hverandre så mye (vi har hatt sex og vært intime flere ganger over en 4 måneders periode). Jeg sa til ei venninne at jeg var veldig usikker på hva han egentlig vil og så spurte hun litt rundt hvordan kontakten er utenom det å treffes. Svaret mitt da er jo at han sender god morgen melding hver dag, og ringer meg nesten hver kveld og vi snakker da aldri mindre enn 1 time. Venninnen min ristet på hodet av meg og spurte om jeg var helt håpløs og fortalte med klare ord at en mann som ringer hver dag med stor sannsynlighet er interessert. Jeg tok mot til meg I går og spurte han rett ut om han var interessert I meg og isåfall måtte han si det med klare ord da jeg er elendig på å tolke hint mm. Han begynte og le og sa akkurat det same som min venninne om at hvis han ikke hadde vært interessert så hadde han ikke brukt tid på meg hver kvel. Han var veldig klar på at ja han liker meg kjempegodt og at han veldig gjerne vil ha et forhold til meg, men han hadde ikke snakket noe om det ettersom han var usikker på hva jeg ville. Mao, kommunikasjon er en fin ting, og noe jeg må bli flinkere på. Men nå er iallefall vår status avklart og vi treffes til helgen :-) Hadde jeg vært deg hi så ville jeg vært tydelig mot vedkommende hvis du er interessert (det er iallefall det jeg ville gjort teoretisk) :-) Anonymkode: 9cfd3...b76
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Vet ikke om jeg forstår deg rett, HI - dere var ute sammen og kysset, dagen etter sendte han deg en melding som du svarte på. Etter det har dere ikke hatt kontakt før han sendte deg en melding midt på natta i fylla og han har ikke svart på det du skrev til ham dagen etter? I så fall tenker jeg at han var full og ville ha sex. Det er i hvert fall min erfaring. Kommer ikke på noen unntak en gang. De som er interessert tar kontakt på dagtid og unngår helst å skrive noe på natta i fylla for å ikke sende feil signaler. De som kun er ute etter et eventyr har ingen sperrer på å sende i fylla - det hender jo de får napp da, derfor de gjør det. Hvis man er kommet lenger i forholdet, da blir det noe annet. Spørsmålet er egentlig hva som har skjedd etter den fyllemeldingen hans. Om du liker ham, ta initiativ til å møtes igjen (men ikke ha sex med ham da heller!). Så ser du hva han gjør da og etter det møtet, om han da tar mer initiativ på dagtid. Gjør han det så er han trolig interessert nok, hvis ikke får du svaret ditt. Det er jo en mulighet for at han nå kan være litt flau over å sende melding i fylla. Anonymkode: acef4...e48
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om jeg forstår deg rett, HI - dere var ute sammen og kysset, dagen etter sendte han deg en melding som du svarte på. Etter det har dere ikke hatt kontakt før han sendte deg en melding midt på natta i fylla og han har ikke svart på det du skrev til ham dagen etter? I så fall tenker jeg at han var full og ville ha sex. Det er i hvert fall min erfaring. Kommer ikke på noen unntak en gang. De som er interessert tar kontakt på dagtid og unngår helst å skrive noe på natta i fylla for å ikke sende feil signaler. De som kun er ute etter et eventyr har ingen sperrer på å sende i fylla - det hender jo de får napp da, derfor de gjør det. Hvis man er kommet lenger i forholdet, da blir det noe annet. Spørsmålet er egentlig hva som har skjedd etter den fyllemeldingen hans. Om du liker ham, ta initiativ til å møtes igjen (men ikke ha sex med ham da heller!). Så ser du hva han gjør da og etter det møtet, om han da tar mer initiativ på dagtid. Gjør han det så er han trolig interessert nok, hvis ikke får du svaret ditt. Det er jo en mulighet for at han nå kan være litt flau over å sende melding i fylla. Anonymkode: acef4...e48 Jeg tenkte også han kanskje er litt flau pga den meldinga. Han svarte på mitt svar, men jeg skrev ikke mer da. Møtes vi igjen skal jeg heller ikke ha sex med ham, og viser han fortsatt interesse da kan det være det blir noe av det:p En annen ting som gjør at jeg tror han er litt redd for å sende melding er at han ble helt overrasket da jeg kysset ham tilbake. Han ble helt satt ut og trodde aldri i verden det var virkelig. Han sa noen ganger at han var verdens lykkeligeste akkurat nå.. (Mens han såg meg i øynene) Vi har felles bekjente og har visst om hverandre noen år. Jeg har hatt samboer til i vinter, er singel nå, så Enten liker han meg ellers er han bare ute etter en ting... 😖 Skjønner dere!!! Overanalysering 🙄 Anonymkode: 812dd...37f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte også han kanskje er litt flau pga den meldinga. Han svarte på mitt svar, men jeg skrev ikke mer da. Møtes vi igjen skal jeg heller ikke ha sex med ham, og viser han fortsatt interesse da kan det være det blir noe av det:p En annen ting som gjør at jeg tror han er litt redd for å sende melding er at han ble helt overrasket da jeg kysset ham tilbake. Han ble helt satt ut og trodde aldri i verden det var virkelig. Han sa noen ganger at han var verdens lykkeligeste akkurat nå.. (Mens han såg meg i øynene) Vi har felles bekjente og har visst om hverandre noen år. Jeg har hatt samboer til i vinter, er singel nå, så Enten liker han meg ellers er han bare ute etter en ting... 😖 Skjønner dere!!! Overanalysering 🙄 Anonymkode: 812dd...37f Ut fra det du skriver nå så virker det kanskje som om han er en litt usikker type når det kommer til sjekking, men at han virkelig liker deg. Håper han liker deg - siden du tydeligvis liker ham Om han er den litt mer usikre typen når det kommer til sjekking så er ikke det nødvendigvis noen ulempe - bare dere kommer over sjekkestadiet Forstår godt den overanalyseringen din. Jeg får gjerne et snev av det selv i samme situasjon. Og snev var ironisk, for det er gjerne langt mer enn snev Kan virkelig ikke fordra den perioden før man vet hvor man har hverandre. Har vært singel i fire år nå (jøss, i dag, faktisk), og har ikke møtt noen på den tiden. Vært på én date, men det ble ikke noe mer siden jeg ikke ville la date nr. to være overnattingsdate. Like greit Savner nærhet og sex masse, men skal jeg orke å gå inn i den fasen du er nå, da må det være med en jeg virkelig, virkelig liker. Håper det ordner seg for dere Anonymkode: acef4...e48
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte også han kanskje er litt flau pga den meldinga. Han svarte på mitt svar, men jeg skrev ikke mer da. Møtes vi igjen skal jeg heller ikke ha sex med ham, og viser han fortsatt interesse da kan det være det blir noe av det:p En annen ting som gjør at jeg tror han er litt redd for å sende melding er at han ble helt overrasket da jeg kysset ham tilbake. Han ble helt satt ut og trodde aldri i verden det var virkelig. Han sa noen ganger at han var verdens lykkeligeste akkurat nå.. (Mens han såg meg i øynene) Vi har felles bekjente og har visst om hverandre noen år. Jeg har hatt samboer til i vinter, er singel nå, så Enten liker han meg ellers er han bare ute etter en ting... 😖 Skjønner dere!!! Overanalysering 🙄 Anonymkode: 812dd...37f Herregud! Tror du lever i en romanstisk verden av roser. Mannfolk sier ikke sannheten i fylla, det gjør heller ikke vi damer. Har vi lyst på noen, så sier vi det vi kan for å få de til sengs. Svært få blir overrasket over at noen kysser tilbake, verden er virkelig ikke slik. Han har lyst på deg, men det utelukker jo ikke at han liker deg.. Anonymkode: 9cb65...1d1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Vanskelig å svare på.. noen skriver meldinger i fylla for å få seg noe. Mens andre skriver fordi de ikke tør når de er edru, men blir mer modig i fylla (jeg selv er sistnevnte kategori). Atter andre blir "ensomme" i fylla og får for seg at "hadde jeg bare valgt den personen", selv om det kanskje ikke hadde falt deg inn som edru.. Kan du ikke bare hoppe i det og spørre om dere skal treffes?😊 Anonymkode: e8e88...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå