Gå til innhold

hvor mye kan jeg ta betalt som dagmamma?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4-5 tusen år mnd vil jeg si. Da forutsetter jeg at de er hvitt.

Skal du regne å ha full lønn fra dagmammajobbing bør du ha 4 barn på fulltid.

Anonymkode: ce429...c56

Hadde ALDRI levert barnet mitt hos en dagmamma som har 4 barn alene! Vi betaler 10 000 i mnd for full plass. Så 6000 i mnd tenker jeg er greit for 3 dager i uka.

Anonymkode: 0ec5a...c88

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ALDRI levert barnet mitt hos en dagmamma som har 4 barn alene! Vi betaler 10 000 i mnd for full plass. Så 6000 i mnd tenker jeg er greit for 3 dager i uka.

Sikkert ikke, men det er omtrent vanlig bemanning i en barnehage. En voksen klarer fint å følge opp 4 småbarn bare hun setter fra seg kaffekoppen, skrur av TV og legger vekk telefonen.

Anonymkode: ce429...c56

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri passet 4 barn samtidig heller,da blir det mer stress enn koselig. Syns det holder å passe barn samtidig da har de gleden av å leke med hverandre,å jobben å passe barna er veldig kjekk :)

Anonymkode: 7f884...e61

Jeg passet et nabobarn to-tre dager i uka mens jeg var hjemme med eget barn i ulønnet permisjon (ventet på bhg-plass) Jeg tok da 250,- pr dag, ikke mye men greit fir barnet mitt med lekekompis, gjøre naboen en tjeneste og tjene litt xtra. 

Anonymkode: 2e7c9...404

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vanlige er vel kontantstøtten pluss barnehagepris (slik at det koster foreldrene like mye som bhg). Så 3/5 av det hvis det er tre dager in uka?

Anonymkode: 29f18...928

Enig i denne. 

Anonymkode: f39bc...bce

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vanlige er vel kontantstøtten pluss barnehagepris (slik at det koster foreldrene like mye som bhg). Så 3/5 av det hvis det er tre dager in uka?

Anonymkode: 29f18...928

Hvorfor skal en ufaglært dagmamma koste foreldrene like mye som en barnehageplass med utdannet personell, kommunalt tilsyn, sikkerheten ved at regelverk må følges, pedagogisk opplegg osv 

Anonymkode: 90ec4...5e8

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal en ufaglært dagmamma koste foreldrene like mye som en barnehageplass med utdannet personell, kommunalt tilsyn, sikkerheten ved at regelverk må følges, pedagogisk opplegg osv 

Anonymkode: 90ec4...5e8

Fordi de ikke har søkt eller fått bhg plass, men trenger barnepass.

Anonymkode: 8446d...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...