Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Vi skal gifte oss i lokalet, men jeg har ikke tenkt sĂ„ mye pĂ„ hvordan det skal foregĂ„đSkal man ha musikk nĂ„r man kommer inn? Skal gjestene sitte eller stĂ„? Hvor lenge ca varer selve seremonien? Fortell gjerne hvordan deres vielse varđđ Anonymkode: 66016...921
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Vi hadde human-etisk vielse i samme lokale som vi hadde festen. Tror seremonien varte i ca. 30 min. Vi hadde i grunnen samme oppsett som en tradisjonell kristen vielse. Musikk inn og ut, pluss en sang midt i vielsen. Det eneste som manglet, var det religiÞse aspektet. Vi hadde en roseseremoni med foreldrene vÄre, og skÄlte i champagne etter vielsen var over, og papirene underskrevet, fÞr vi gikk ut.  Den eneste endringen var, at vi var hos fotografen fÞr vielsen, slik at gjestene skulle slippe Ä vente sÄ lenge i lokalet. Anonymkode: 71f5f...5c1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Vi hadde human-etisk vielse i hagen ved villaen hvor vi hadde selskapet. Man kan legge inn hva man Ăžnsker av musikk, dikt el. Min far fulgte meg ned til min mann og vigsler mens venner spilte. Tale basert pĂ„ hva vi hadde fortalt i tidligere mĂžter, vi Ăžnsket lite dill og synes vielsen ble veldig oss. SkĂ„l i bobler rett etterpĂ„, god stemning og ganske uformelt! đđ Anonymkode: f3e10...18e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Vi hadde Human-Etisk vielse pÄ samme sted som selskapet (men i et annet rom). Jeg og mannen min gikk inn sammen, hadde sang da. SÄ var det tale fra vigsleren, en venn leste dikt, en annen venninne sang en sang. SÄ signerte vi vigselspapirene. SÄ hadde vi utmarsj med sang. Var kanskje noe mer som jeg ikke husker nÄ. Mener seremonien tok ca. en halvtime. Den var veldig hÞytidelig, men samtidig avslappet, veldig fin og veldig "oss." Gjestene vÄre satt. Anonymkode: 94426...ff8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Vi giftet oss pÄ et slott i Sverige. Inngangsmarsj som gikk over i musikalsk innslag, tale av vigsleren, musikalsk innslag, vielse og utgangsmarsj. Anonymkode: 43da0...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ