Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Vi kjøpte et treetasjers penal til sønnen, det var det han ønsket seg. Men vi ble litt skuffet over innholdet, er stort sett bare fargeblyanter og en blyant og et viskelær, en linjal. mente å huske at penalene mine inneholdt litt mer variert innhold? Dette var Beckman pennal. Anonymkode: 05003...c85
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Beckmann har i motsetning til mange andre merker gode farger i sitt pennal og er tilpasset anbefalingene fra skolen Her er det ikke lov med tusj eller kulepenner. Viskelærene skal se ut som viskelær, og ikke en bil de kan leke med på pulten Fakta er at store pennal genererer veldig mye fikling i timen 😉 Her anbefaler de et pølsepennal med blyant, viskelær og tykke farger, ingenting annet, og at barna bruker dine store fancy pennal til leksene Det triple pennalet er jo større enn matboksen, det blir trangt i sekken 😉 Anonymkode: cb206...bec
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Min førsteklassing får ikke ha penal på skolen da de mener det stjeler for mye oppmerksomhet. Alle får en liten kurv på pulten med det de trenger av "redskap". Anonymkode: c8fc2...6c0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beckmann har i motsetning til mange andre merker gode farger i sitt pennal og er tilpasset anbefalingene fra skolen Her er det ikke lov med tusj eller kulepenner. Viskelærene skal se ut som viskelær, og ikke en bil de kan leke med på pulten Fakta er at store pennal genererer veldig mye fikling i timen 😉 Her anbefaler de et pølsepennal med blyant, viskelær og tykke farger, ingenting annet, og at barna bruker dine store fancy pennal til leksene Det triple pennalet er jo større enn matboksen, det blir trangt i sekken 😉 Anonymkode: cb206...bec Når får dere beskjed om disse anbefalingene og hva som er lov og ikke lov da? Vi har ikke hørt noe enda, og de fleste har jo alt kjøpt inn det de trenger... Anonymkode: 05003...c85
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Bare tull med de 3 etasje pennalene. For det første er det dårlig kvalitet på innholdet, for det andre sitter 6 åringene og fikler med innholdet i timene. Kjøp tomt pennal, fyll selv på tykke fargeblyanter og gråblyant av god kvalitet beregnet for små fingre. du har kjøpt katta i sekken Anonymkode: 4b12b...179
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bare tull med de 3 etasje pennalene. For det første er det dårlig kvalitet på innholdet, for det andre sitter 6 åringene og fikler med innholdet i timene. Kjøp tomt pennal, fyll selv på tykke fargeblyanter og gråblyant av god kvalitet beregnet for små fingre. du har kjøpt katta i sekken Anonymkode: 4b12b...179 Nei, han elsker det, og blyantene er gode å tegne med, bare litt lite variasjon. Hadde forventet noen tusjer og en saks kanskje. Blyantene er ganske tykke og sånne treknatede tilpasset små hender. Anonymkode: 05003...c85
TinaK 1990 Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Her har lærerne ytret ønske om at barna ikke har disse svære pennalene pga mye stæsj som tar vekk barnas oppmerksomhet, ting blir borte, ødelagt og stjålet. Gjør det enkelt....kjøp disse tomme pennalene. Kjøp kun det aller viktigste.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, han elsker det, og blyantene er gode å tegne med, bare litt lite variasjon. Hadde forventet noen tusjer og en saks kanskje. Blyantene er ganske tykke og sånne treknatede tilpasset små hender. Anonymkode: 05003...c85 Vi så på et med 3 rom fra Tinka, det hadde tusjer, saks og limstift. Men sønnen min syntes det ble for mye styr med 3 rom, så han valgte et med 1 rom i stedet. Der er det fargeblyanter, blyant, viskelær, blyantspisser og linjal. Tenker det holder. Men jeg kjøpte en ekstra blyantspisser med "rom" så han slipper å gå bort til søppelkassa hver gang. Anonymkode: d48b1...d93
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, han elsker det, og blyantene er gode å tegne med, bare litt lite variasjon. Hadde forventet noen tusjer og en saks kanskje. Blyantene er ganske tykke og sånne treknatede tilpasset små hender. Anonymkode: 05003...c85 Nettopp....han elsker det! Det er jo det som er problemet på skolen er at mange sitter med slike pennal og ordner og styrer med det. Ting blir borte og ødelagt, tårer og barn som blir lei seg. Veldig rart dere ikke har hørt noe om det. Bruk det hjemme ved lekser, gjør det enkelt på skolen Anonymkode: 4b12b...179
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi så på et med 3 rom fra Tinka, det hadde tusjer, saks og limstift. Men sønnen min syntes det ble for mye styr med 3 rom, så han valgte et med 1 rom i stedet. Der er det fargeblyanter, blyant, viskelær, blyantspisser og linjal. Tenker det holder. Men jeg kjøpte en ekstra blyantspisser med "rom" så han slipper å gå bort til søppelkassa hver gang. Anonymkode: d48b1...d93 Og da jeg gjorde ham oppmerksom på at det lille pennalet ikke hadde saks og limstift, så svarte han "Men det kan jeg jo bare låne på skolen." Tipper han har rett i det. Mer fornuftig enn sin mor. Anonymkode: d48b1...d93
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp....han elsker det! Det er jo det som er problemet på skolen er at mange sitter med slike pennal og ordner og styrer med det. Ting blir borte og ødelagt, tårer og barn som blir lei seg. Veldig rart dere ikke har hørt noe om det. Bruk det hjemme ved lekser, gjør det enkelt på skolen Anonymkode: 4b12b...179 Du, han kommer ikke til å sitte å leke med det hver time da. SÅ gøy er ikke penalet altså, men han synes det er fint, kult! Anonymkode: 05003...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå