Smmr Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Hei Jeg er litt forvirret av hvordan man regner ukene og lurte pÄ om noen kunne forklare meg med teskje? Jeg har to ulike apper som begge sier at jeg nÄ er i uke 6(5+6) og har ogsÄ sett dette pÄ nett, men da jeg snakket med legen sa hun at jeg er i uke 5. Er jeg da 5 eller 6 uker pÄ vei? Min lege har satt meg opp til fÞrstegangskontroll 21.september- er jeg da akkurat ferdig med uke 12 eller er jeg da i uke 14 eller hva? Takk fra en fÞrstegangsmamma
vi_Ăžnsker_flere_barn Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hei! đ 5+6 betyr 5 fullgĂ„tte uker + 6 ekstra dager. I dag er du 6+0, altsĂ„ 6 fullgĂ„tte uker. I morgen nĂ„r du er 6+1, har du begynt pĂ„ din syvende uke, men den er ikke fullfĂžrt enda. Det er ikke sĂ„ rart du blir forvirret đ Helsevesenet regner alltid 5+0 t.o.m. 5+6 som uke 5, og 6+0 t.o.m. 6+1 som uke 6 osv đ Den 21. september er du 12+1, altsĂ„ 12 fullgĂ„tte uker + 1 ekstra dag đ Iflg appene dine har du da begynt pĂ„ uke 13, men den er som sagt ikke fullgĂ„tt enda đ HĂ„per du ble klokere đ
Smmr Skrevet 9. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2017 37 minutter siden, vi_Ăžnsker_flere_barn skrev: Hei! đ 5+6 betyr 5 fullgĂ„tte uker + 6 ekstra dager. I dag er du 6+0, altsĂ„ 6 fullgĂ„tte uker. I morgen nĂ„r du er 6+1, har du begynt pĂ„ din syvende uke, men den er ikke fullfĂžrt enda. Det er ikke sĂ„ rart du blir forvirret đ Helsevesenet regner alltid 5+0 t.o.m. 5+6 som uke 5, og 6+0 t.o.m. 6+1 som uke 6 osv đ Den 21. september er du 12+1, altsĂ„ 12 fullgĂ„tte uker + 1 ekstra dag đ Iflg appene dine har du da begynt pĂ„ uke 13, men den er som sagt ikke fullgĂ„tt enda đ HĂ„per du ble klokere đ Hei!  Ja, jeg ble klokere, tusen hjertelig takk for at du forklarte det sĂ„ forstĂ„elig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ