Gå til innhold

Hvordan var fødsel nummer 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når startet den ift termin og hvor lenge varte fødselen? 

Anonymkode: 3eba2...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte en dag før termin. Fødselen varte i tre timer. 😊

Skrevet

Håper det blir sånn for meg og 🙏🏼

Skrevet

Fødte 4 uker før termin. Hadde svangerskapsdiabetes. Beste fødselen av de alle! Tok 3 timer fra første rie til hun var ute,kom inn på sykehuset med full åpning og det tok 10 min 😁

Anonymkode: 0bfcc...550

Skrevet

1 uke til termin her. Ingen tegn til snarlig forestående fødsel 😤 Litt lei... Vil bare ha det overstått 😅

Skrevet

Vannet gikk 15 dager før termin, skulle egentlig ha keisersnitt 10 dager før termim så da ble det er hastesnirt isteden 

Anonymkode: c3123...cfa

Skrevet

Fødde 3 dager før termin. De 3 første fødslene mine startet med vann avgang, før riene kom mange timer senere. Men denne gangen ble jeg lurt og fødselen startet med rier, de måtte ta vannet når jenta kom. Skikkelig styrt fødsel. Kun 2 timer i aktiv fødsel. 

Skrevet

10 dager før termin, styrtfødsel uten forvarsel, så ble hjemmefødsel, tok ca.20 min. 

Anonymkode: 58d55...f44

Skrevet

Takk for at dere deler erfaringer! Hører gjerne flere 😊

Skrevet

Tok nesten 1 døgn da hun lå feil( lå med nesa opp)- snudde seg og kom riktig til slutt😊Kom på termindato

Skrevet

Har alle fått 4 mann før termin😱 Og har den 4 gått veldig mye fortere en di andre? 

Termin 29/12😬 Å brukte 1 time på sistemann, så livredd for å ikke nå sykehuset😝

Anonymkode: 7d973...153

Skrevet

11 dager før med første, 2 dager før med nr 2, 11 dager før med nr 3 og 1 dag før med nr 4.. 

Hadde også termin 28 des 2016. Håpte jeg får en gang skyld skulle gå over termin og ikke minst livredd for styrfødsel som jeg hadde med nr 3. Fødselen startet morgenen 27/12, ca kl 8 kjente jeg første murring.. fikk jo kjempe panikk og og skaffet bv i hui og hast, og kjørte inn til føden som er en time unna. Var der kl 10, og fikk vagge rundt helt til kl 17.00, da gikk vannet. 1930 var han ute :) en magisk fødsel som gikk i ro og mak :D

Anonymkode: b2137...34c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har alle fått 4 mann før termin😱 Og har den 4 gått veldig mye fortere en di andre? 

Termin 29/12😬 Å brukte 1 time på sistemann, så livredd for å ikke nå sykehuset😝

Anonymkode: 7d973...153

Jeg var også livredd for å ikke rekke sykehuset, avtalte med jordmor at jeg måtte dra med en gang jeg kjente noe, og ikke kjøre selv. 

Ble hjemmefødsel, men det gikk veldig rolig og ingen panikk eller noe, var egentlig en kjempefin fødsel, sykebilen kom ca 5-10 min etter barnet ble født, og de klipte navlestreng og tok imot morkaka. Ble med til sykehuset og ble sjekket der. 

Anonymkode: 58d55...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...