Gå til innhold

Jeg trenger et erfarent øye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Er den ikke litt svak til å være 12 dpo? Tok den nå i kveld! IKM på tirsdag😅

Anonymkode: 33cfd...1d8

12 dpo er jo tidlig, men mange får jo (svakt) positive fra 8-9 dpo 😊 Ta en ny på morgenurinen på tirsdag, så er den nok langt sterkere skal du se! 😁

3 minutter siden, LillaLulu skrev:

12 dpo er jo tidlig, men mange får jo (svakt) positive fra 8-9 dpo 😊 Ta en ny på morgenurinen på tirsdag, så er den nok langt sterkere skal du se! 😁

Jeg har supervonde pupper, og mensmurringer! Det pleier jeg aldri ha før mens😳 Er på ferie i Hellas, takk og lov for kveldsåpent apotek😂 Vi har prøvd i nesten 1 år, så det er helt fantastisk om det virkelig klaffet denne gangen❤️

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har supervonde pupper, og mensmurringer! Det pleier jeg aldri ha før mens😳 Er på ferie i Hellas, takk og lov for kveldsåpent apotek😂 Vi har prøvd i nesten 1 år, så det er helt fantastisk om det virkelig klaffet denne gangen❤️

Så spennende! 😃 Veldig ømme bryster har vært mitt sikreste tegn tidligere 😁 Krysser fingrene for at du kommer hjem fra Hellas med en liten mageboer! 💕

8 minutter siden, LillaLulu skrev:

Så spennende! 😃 Veldig ømme bryster har vært mitt sikreste tegn tidligere 😁 Krysser fingrene for at du kommer hjem fra Hellas med en liten mageboer! 💕

Ja det hadde vært fantastisk❤️

Men skal testene bli sånn om man ikke er gravid? Tatt 2 stykker! Begge helt likens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...