Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Denne er negativ ja? En såkalt skyggestrek? 12 dpo! Anonymkode: 33cfd...1d8
Sami12 Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Jeg vil si at det der er ikke noe skyggestrek🙌🏻 gratulerer så mye😃
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Seriøst? Er den ikke litt svak til å være 12 dpo? Tok den nå i kveld! IKM på tirsdag😅 Anonymkode: 33cfd...1d8
LillaLulu Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Seriøst? Er den ikke litt svak til å være 12 dpo? Tok den nå i kveld! IKM på tirsdag😅 Anonymkode: 33cfd...1d8 12 dpo er jo tidlig, men mange får jo (svakt) positive fra 8-9 dpo 😊 Ta en ny på morgenurinen på tirsdag, så er den nok langt sterkere skal du se! 😁
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, LillaLulu skrev: 12 dpo er jo tidlig, men mange får jo (svakt) positive fra 8-9 dpo 😊 Ta en ny på morgenurinen på tirsdag, så er den nok langt sterkere skal du se! 😁 Jeg har supervonde pupper, og mensmurringer! Det pleier jeg aldri ha før mens😳 Er på ferie i Hellas, takk og lov for kveldsåpent apotek😂 Vi har prøvd i nesten 1 år, så det er helt fantastisk om det virkelig klaffet denne gangen❤️ Anonymkode: 33cfd...1d8
LillaLulu Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har supervonde pupper, og mensmurringer! Det pleier jeg aldri ha før mens😳 Er på ferie i Hellas, takk og lov for kveldsåpent apotek😂 Vi har prøvd i nesten 1 år, så det er helt fantastisk om det virkelig klaffet denne gangen❤️ Anonymkode: 33cfd...1d8 Så spennende! 😃 Veldig ømme bryster har vært mitt sikreste tegn tidligere 😁 Krysser fingrene for at du kommer hjem fra Hellas med en liten mageboer! 💕
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 8 minutter siden, LillaLulu skrev: Så spennende! 😃 Veldig ømme bryster har vært mitt sikreste tegn tidligere 😁 Krysser fingrene for at du kommer hjem fra Hellas med en liten mageboer! 💕 Ja det hadde vært fantastisk❤️ Men skal testene bli sånn om man ikke er gravid? Tatt 2 stykker! Begge helt likens.... Anonymkode: 33cfd...1d8
LillaLulu Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Er de negativ så er det bare den streken bortover som vises 😊
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 6 minutter siden, LillaLulu skrev: Er de negativ så er det bare den streken bortover som vises 😊 Lest så mye om skyggestreker innpå her😳😳😳 men da virker det lovende da😍😍😍 Anonymkode: 33cfd...1d8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 Spennede! Ser jo ut som den er positiv, og har du to like ville jeg tatt det for god fisk og tenkt at du er gravid 😁 Anonymkode: 299df...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå