Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hva synes dere om Hellstrøms påfunn om å få en restaurant som ligger på øvrevoll travbane til å servere hestebiff? Morsomt eller smakløst? Anonymkode: f5531...766
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva synes dere om Hellstrøms påfunn om å få en restaurant som ligger på øvrevoll travbane til å servere hestebiff? Morsomt eller smakløst? Anonymkode: f5531...766 Synes det er morsomt. Synd det ikke fungerte. Har også sett på programmet nå Anonymkode: 818f8...0b1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Smart. Selv om det ikke var så mange som bestilte det ble det lagt merke til og folk snakket om stedet. Anonymkode: 3ce28...316
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Ikke verre enn at de serverer krabbe på bryggen i Bergen liksom. Det viktigste for meg er hvordan dyra har der. Det er stor forskjell på dyrehold og dyrehold. Anonymkode: e5a38...e46
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Det ble jo et veldig oppstyr rundt dette når programmet ble sendt første gang, mener jeg å huske. Jeg er vant til at de hadde mye hestekjøtt i Frankrike. Der har de fleste markeder en chevalier... ekspert på hestekjøtt. Men det var ikke noe kjøtt for meg.. Anonymkode: 893ad...4e2
Fugit Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Null stress med hestkjøtt. Plassering slår meg umiddelbart som smakløst, men så kom jeg på at bestemor hadde griser i fjøset og spekeskinke på stabburet (30 meter fra hverandre kanskje). Så tja... er det egentlig et problem?
Cat.68 Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Hestebiff er noe av det beste jeg vet, og ser ikke problemet med å servere det på en travbane. Morfaren min hadde travhester, men serverte likevel hestekjøtt innimellom 😉
Pengetreet Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Nja, for mange er hest mer som et kjæledyr og regne og innen hestesport har de fleste et mer personlig forhold til hester. Så salget av hestebiff vil neppe slå an tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Som dyreelsker må jeg si at hestekjøtt er blant det kjøttet jeg spiser med best samvittighet, her i Norge, vell og merke. Hestene våre er ikke produksjonsdyr på linje med f.eks.høns og kyr. Hestene lever i de aller flestetilfeller aktive liv, som noens bestevenn, en bestevenn som gjerne enten er turkompis, treningspartner og/eller konkuransepartner.En bestevennsom blir tatt vare på etter alle kunstens regler, og får gjevnlig besøk av dyrleger, hestetannleger og equiterapeuter. De aller fleste hester er ute store deler av dagen. Anonymkode: 12420...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå