Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 I går under sex,så tok han meg bakfra. Kjenner at hendene hans ikke er rundt hofta mi som vanlig,Kun den ene,og han var litt "ute av takt" enn vanlig. Det kjentes bare litt annerledes ut. Så ser jeg såvidt forsiktig bakover,og ser at han har den andre hånda si bak ryggen sin,og det så ut som om at han holdt på med sin egen bak... vet Du,jeg er kanskje sær,men fy faen,tror aldri jeg har fått slik avsmak på han før. All tenning og gnist forsvant,for det virket slik på sexen at han var mer opptatt av å fingre seg i rumpa... Jeg er kanskje skikkelig sær,men vettu meg ta.... Anonymkode: 5db0a...e23
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Du er prippen ja. Anonymkode: ae83c...564
februarprins2013 Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 du er veldig prippen ja, dette gjør jo at mannen kommer raskere, kanskje han må ha litt hjelp til og komme
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Jeg syns ikke du er prippen Anonymkode: fc371...ebb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Dette kan umulig være en mann du elsker? Han gjør én ting du ikke liker og så føler du plutselig avsky for han? Dine følelser kan umulig være særlig dype? Anonymkode: c2566...7cf
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Så trist at du setter så snevre grenser for din manns sexliv. Det tror jeg du bør jobbe med... Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Syns også du er prippen.. Kanskje dere bør bli litt bedre seksuelt kjent? Kan bli en «ny verden» for dere på det stadiet! Anonymkode: 1b539...5f9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Du er PRIPPEN. er veldig godt med analsex. jeg bruker av og til dildo på samboen menst jeg runker og suger han. han knuller meg ofte i rumpa!! kansje du skal prøve dette!! stakkars menn som har så prippne kvinnfolk!! Anonymkode: 7b309...242
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Fy fader for en egoist! Tenk å våge å prøve noe nytt under sex da! Og så bare for sin egen nytelse! Nei, på hue og ræva (bokstavlig talt) ut altså. Anonymkode: a803d...3fc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Eh. Mange rare svar du får her. Selv hadde jeg blitt ganske så "overrasket" hvis jeg hadde oppdaget noe sånt selv. 😳 Anonymkode: 95e61...c30
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh. Mange rare svar du får her. Selv hadde jeg blitt ganske så "overrasket" hvis jeg hadde oppdaget noe sånt selv. 😳 Anonymkode: 95e61...c30 "Rare svar"? Hva er rart med å eksperimentere under trygge rammer sammen med kjæresten sin? Hva hadde du blitt overrasket over? Anonymkode: a803d...3fc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 Skjønner deg godt HI. Anonymkode: 64df2...a2a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 Jeg gir deg enda et svar her.. Hvis du av en eller annen grunn føler at du må konfrontere mannen din med dette.. så trå veeeldig varsomt. Ikke gi ham skam over å eksperimentere med egen kropp for å oppnå nytelse. Det er en veldig kjip ting å gjøre mot noen. Hadde han gjort noe med din kropp som du ikke likte, eller som påførte deg smerte, skulle du selvsagt tatt affære.. men ærlig talt.. Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #14 Skrevet 6. august 2017 Hadde reagert som deg. Rompe og bæsj er ikke noe jeg vil ha med i sexlivet altså. Og om han må fingre seg selv i rompa for å komme når han knuller meg er det vel ikke akkurat håp for sexlivet uansett? Anonymkode: 93f76...ce9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #15 Skrevet 6. august 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde reagert som deg. Rompe og bæsj er ikke noe jeg vil ha med i sexlivet altså. Og om han må fingre seg selv i rompa for å komme når han knuller meg er det vel ikke akkurat håp for sexlivet uansett? Anonymkode: 93f76...ce9 Herregud, det er jo en helt åpenbar årsak til det. Mannen har et analt g-punkt. Dere burde bli mer romslig, og glad for at mannen er trygg nok sammen med dere til å utforske mer enn misjonær og det dere liker. Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #16 Skrevet 6. august 2017 Jeg hadde dessverre mistet tenning på mannen om han gjorde noe slikt. Alle former for analsex er veldig turnoff for meg, det er som å skru av en knapp. Har ingenting med prippenhet, som flere over her sier, det har med tenningsmønster å gjøre. Jeg kan være med på mye annet, men analsex er drepen for enhver lyst fra min side. Jeg tenker også med skrekk og gru på hvis mannen fingrer seg selv der og etterpå tenker han skal stimulere meg, det er å be om infeksjoner. Jeg reagerer på at mannen ikke har snakket med deg om dette, HI, og at han - bokstavelig talt - gjør det bak din rygg. En mann som insisterte på å ha en eller annen form for analstimulering som en del av vårt sexliv hadde blitt en eks av meg. Men jeg er enig med en over her. Snakk med ham, HI, men vær veldig varsom hvordan du tar det opp slik at han ikke føler skam over sine lyster. Presiser at ulike personer har ulike preferanser, ulike grenser for hva de liker og ikke liker, og hva som tenner og hva som virker turnoff. Det han gjør er jo ikke unormalt, mange som driver ulike former for analsex eller -stimulering. Men det er noe man i det minste må diskutere med den man har sex med, for det er svært mange som ikke liker det. Anonymkode: 00f55...36a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #17 Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde dessverre mistet tenning på mannen om han gjorde noe slikt. Alle former for analsex er veldig turnoff for meg, det er som å skru av en knapp. Har ingenting med prippenhet, som flere over her sier, det har med tenningsmønster å gjøre. Jeg kan være med på mye annet, men analsex er drepen for enhver lyst fra min side. Jeg tenker også med skrekk og gru på hvis mannen fingrer seg selv der og etterpå tenker han skal stimulere meg, det er å be om infeksjoner. Jeg reagerer på at mannen ikke har snakket med deg om dette, HI, og at han - bokstavelig talt - gjør det bak din rygg. En mann som insisterte på å ha en eller annen form for analstimulering som en del av vårt sexliv hadde blitt en eks av meg. Men jeg er enig med en over her. Snakk med ham, HI, men vær veldig varsom hvordan du tar det opp slik at han ikke føler skam over sine lyster. Presiser at ulike personer har ulike preferanser, ulike grenser for hva de liker og ikke liker, og hva som tenner og hva som virker turnoff. Det han gjør er jo ikke unormalt, mange som driver ulike former for analsex eller -stimulering. Men det er noe man i det minste må diskutere med den man har sex med, for det er svært mange som ikke liker det. Anonymkode: 00f55...36a Det er vel kanskje ikke så rart at han ikke har turt å ta det opp.. Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, det er jo en helt åpenbar årsak til det. Mannen har et analt g-punkt. Dere burde bli mer romslig, og glad for at mannen er trygg nok sammen med dere til å utforske mer enn misjonær og det dere liker. Anonymkode: edd45...6b9 Er vel du som er snever om du mener at man ikke eksperimenter om man ikke bruker ræva i sex? Det finnes mye annet å eksperimentere med altså! Nå er heldigvis min mann like avtent av rævhøl som meg da. Det betyr hverken at vi er pripne eller har kjedelig sexliv. Tror du det har du litt dårlig fantasi altså. Anonymkode: 93f76...ce9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #19 Skrevet 6. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel kanskje ikke så rart at han ikke har turt å ta det opp.. Anonymkode: edd45...6b9 Det du sier da er jo at hvis man ønsker å gjøre noe seksuelt som man mistenker partneren ikke liker så er det likevel fritt frem å gjøre det... eller? Om man er moden, har et bevisst forhold til egne grenser og man behandler partneren med respekt så er det ikke noe problem å snakke om seksuelle preferanser, nye ting man ev. ønsker å prøve ut, bli enig om grenser og så respektere disse. Å gjøre noe slikt uten at man har snakket om det viser mindre respekt for partneren, lite eller ingen respekt om han visste dette var noe HI ikke liker. Og en mann som ikke respekterer sin partners seksuelle grenser er ikke en man bør ha sex med. Men om Hi og mannen har en god samtale om dette så kan de kanskje bli enige om hvor grensene for deres sexliv går. Faktum er at Hi ikke liker noe som har med analsex å gjøre, mannen hennes gjør det tydeligvis - da må de sammen finne en måte å fortsatt ha et godt sexliv uten at noens grenser blir tråkket over. Om mannen mener han må ha analsex for å fortsette forholdet så sliter de om dette er noe Hi ikke tenner på... Anonymkode: 00f55...36a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #20 Skrevet 6. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel du som er snever om du mener at man ikke eksperimenter om man ikke bruker ræva i sex? Det finnes mye annet å eksperimentere med altså! Nå er heldigvis min mann like avtent av rævhøl som meg da. Det betyr hverken at vi er pripne eller har kjedelig sexliv. Tror du det har du litt dårlig fantasi altså. Anonymkode: 93f76...ce9 Når jeg tenker på romslighet for eksperimentering, så er det at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Det å snevre inn andres seksuelle grenser fordi man ikke liker det, det er i følge meg snevert. Hadde det vært en lyst mannen hadde til å utføre analsex på kona, eller at hans fantasi var at kona skulle utføre rimming på ham så hadde det selvsagt vært noe annet enn at han ønsket å gi seg selv nytelse under samleiet. (ps. ikke søk opp rimming, egentlig) Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #21 Skrevet 6. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg tenker på romslighet for eksperimentering, så er det at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Det å snevre inn andres seksuelle grenser fordi man ikke liker det, det er i følge meg snevert. Hadde det vært en lyst mannen hadde til å utføre analsex på kona, eller at hans fantasi var at kona skulle utføre rimming på ham så hadde det selvsagt vært noe annet enn at han ønsket å gi seg selv nytelse under samleiet. (ps. ikke søk opp rimming, egentlig) Anonymkode: edd45...6b9 Jeg er helt enig i at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Problemet med akkurat det oppstår i det øyeblikket man ikke er alene, men sammen med en person når man har sex. Velger man å ha sex med en annen person, da blir også den andre personens ønsker og tenningsmønster viktige. Da er det ikke lenger fritt frem å gjøre ting for egen nytelse hvis det er noe partneren ikke takler. Om han vil fingre seg selv analt når han onanerer alene, så kan han selvfølgelig gjøre det. Han kan imidlertid ikke kreve at kona skal akseptere at han gjør det når han har sex med henne. Da er de to som må finne et felles sexliv som passer begge. Anonymkode: 00f55...36a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #22 Skrevet 6. august 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg tenker på romslighet for eksperimentering, så er det at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Det å snevre inn andres seksuelle grenser fordi man ikke liker det, det er i følge meg snevert. Hadde det vært en lyst mannen hadde til å utføre analsex på kona, eller at hans fantasi var at kona skulle utføre rimming på ham så hadde det selvsagt vært noe annet enn at han ønsket å gi seg selv nytelse under samleiet. (ps. ikke søk opp rimming, egentlig) Anonymkode: edd45...6b9 Jeg vet da hva rimming er. Men hvis hun finner det ekkelt at han har finger i rompa si mens han knuller henne så må da han respektere det?? Du mener ikke seriøst at alle kan gjøre hva de vil uten å ta hensyn til andre? Anonymkode: 93f76...ce9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #23 Skrevet 6. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er helt enig i at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Problemet med akkurat det oppstår i det øyeblikket man ikke er alene, men sammen med en person når man har sex. Velger man å ha sex med en annen person, da blir også den andre personens ønsker og tenningsmønster viktige. Da er det ikke lenger fritt frem å gjøre ting for egen nytelse hvis det er noe partneren ikke takler. Om han vil fingre seg selv analt når han onanerer alene, så kan han selvfølgelig gjøre det. Han kan imidlertid ikke kreve at kona skal akseptere at han gjør det når han har sex med henne. Da er de to som må finne et felles sexliv som passer begge. Anonymkode: 00f55...36a Nettopp Anonymkode: 93f76...ce9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #24 Skrevet 6. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er helt enig i at enhver voksen person skal kunne få utforske det de finner nytelse i å gjøre, så lenge det er med egen kropp. Problemet med akkurat det oppstår i det øyeblikket man ikke er alene, men sammen med en person når man har sex. Velger man å ha sex med en annen person, da blir også den andre personens ønsker og tenningsmønster viktige. Da er det ikke lenger fritt frem å gjøre ting for egen nytelse hvis det er noe partneren ikke takler. Om han vil fingre seg selv analt når han onanerer alene, så kan han selvfølgelig gjøre det. Han kan imidlertid ikke kreve at kona skal akseptere at han gjør det når han har sex med henne. Da er de to som må finne et felles sexliv som passer begge. Anonymkode: 00f55...36a Han visste nok ikke at hun ville ta sånn på vei. Jeg ville snakket med han om det, at det ikke var noe jeg tennte på, men gått forsiktig frem med forståelse for at han har lyster som er helt ok, men som bare ikke gir gjensidig tenning. Anonymkode: edd45...6b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #25 Skrevet 6. august 2017 Altså! Hva han gjør med sin egen kropp, i tillegg i en stilling som gjør at hun ikke trenger å se det, må da være helt og holdent opp til han? Mange kvinner stimulerer klitoris under samleie for å oppnå orgasme, skal det også måtte tas opp til drøfting? Anonymkode: a803d...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå