Gå til innhold

Kindle, noen som har dette og kan fortelle meg litt hvordan det fungerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hva lurer du på? Du kan kan bruke Kindle gratis app til nettbrett eller telefon, eller du kan kjøpe et Kindle lesebrett. De er suverene. Gode å lese på, også i solskinn. Lett og liten og batteriet varer i flere uker selv med daglig lesing. Bøker kjøper du på Amazon, engelsk, stort utvalg, mye billig, eller fra norsk nettbokhandel. I siste tilfelle må du legge inn Kindle-adressen din i nettbokhandelen og sende til Kindle i en egen operasjon, men det tar bare et øyeblikk ekstra tid etter at du har lagt inn adressen din første gang. Jeg er på min andre Kindle etter å ha slitt ut den første, og elsker den virkelig. Du får med deg hundrevis av bøker i veska, utrolig praktisk på ferie f.eks.

Anonymkode: 52cb3...ab7

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hva lurer du på? Du kan kan bruke Kindle gratis app til nettbrett eller telefon, eller du kan kjøpe et Kindle lesebrett. De er suverene. Gode å lese på, også i solskinn. Lett og liten og batteriet varer i flere uker selv med daglig lesing. Bøker kjøper du på Amazon, engelsk, stort utvalg, mye billig, eller fra norsk nettbokhandel. I siste tilfelle må du legge inn Kindle-adressen din i nettbokhandelen og sende til Kindle i en egen operasjon, men det tar bare et øyeblikk ekstra tid etter at du har lagt inn adressen din første gang. Jeg er på min andre Kindle etter å ha slitt ut den første, og elsker den virkelig. Du får med deg hundrevis av bøker i veska, utrolig praktisk på ferie f.eks.

Kan du fortelle mer om hvordan man kjøper norske bøker? 

Kjøper alle bøkene på ebok.no jeg. Stort sett samme pris som i alle andrr norske bokbutikker. 

Velger boken jeg vil ha, trykker på kjøp, godkjenner kjøpet og betaler med visa, trykker på vis bok i bokhylle og trykker så på send til kindle. 

Måtte legge inn kindleadressen førsre gang, men ligger god beskrivelse av dette pp ebok.no. 

Jeg er veldig fornøyd med min. Har en enkel variant uten bakgrunnsbelysning. Leser litt hver kveld, batteriet holder 3-4 uker. 

Helt fantastisk behagelig å lese på. Kjøpte deksel til beskyttelse på ebay til en billog penge. 

Anonymkode: 7b2a8...a40

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ca koster en bok hvis man kjøper en kindle da? 

Anonymkode: f56ac...56a

Alt fra gratis til flere hundre kroner. Norske e-bøker mellom 50 og 300 stort sett, engelske fra et par dollar til over 20 dollar. Men det varierer veldig.

Elsker min Kindle. Jeg leser mye, og legger merke til at det er sjeldent jeg har en papirbok i hånda. Nedlasting fra Amazon er simpel men jeg laster ned andre steder også. Massevis av gratis epub-bøker på nettet, trenger bare konvertere til riktig format (kindle kan bare azwr eller mobi).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...