Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Forumassistent

Hei

Etter at jeg ble gjort oppmerksom på at endringen av muligheten til å poste som Anonym på Ris og Ros ble gjort da ting var annerledes i Egmont enn det er nå, og da forumansvarlig ikke hadde anledning til å svare på henvendelser eller ha kontakt med teknisk, tok jeg opp muligheten for å åpne denne funksjonen igjen.

Det er nå gjort, så da er det bare å poste anonymt her også, og komme med spørsmål jeg enten skal prøve å svare på, eller viderebringe til teknisk og forhåpentligvis klare å komme med svar etter hvert.

Dermed vil spørsmålstråder bli flyttet hit om de postes andre steder. 

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Fortsetter under...

5 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Etter at jeg ble gjort oppmerksom på at endringen av muligheten til å poste som Anonym på Ris og Ros ble gjort da ting var annerledes i Egmont enn det er nå, og da forumansvarlig ikke hadde anledning til å svare på henvendelser eller ha kontakt med teknisk, tok jeg opp muligheten for å åpne denne funksjonen igjen.

Det er nå gjort, så da er det bare å poste anonymt her også, og komme med spørsmål jeg enten skal prøve å svare på, eller viderebringe til teknisk og forhåpentligvis klare å komme med svar etter hvert.

Dermed vil spørsmålstråder bli flyttet hit om de postes andre steder. 

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Utrolig bra og på tide :)

Anonymkode: d8cf1...8c9

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mulig å ikke slette alle svar i "vil du slette brukeren din" tråden og? Den regelen har og en historie. 

Anonymkode: 78583...5a3

Vi sletter innlegg i den tråden med jevne mellomrom, så nå at ett innlegg hadde ligget der i en mnd så det ble slettet nå.

Ann Christin, admin

1 time siden, Ann Christin skrev:

Vi sletter innlegg i den tråden med jevne mellomrom, så nå at ett innlegg hadde ligget der i en mnd så det ble slettet nå.

Ann Christin, admin

Hvorfor har dere det behovet egentlig? Jeg har aldri skjønt det og skjønner det fremdeles ikke.

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Behovet for å slette innlegg i tråden "vil du slette brukeren din".

Rett og slett for å holde tråden ryddig så den ikke blir flere sider lang med innlegg av "gjest" som vil slette seg.

Ann Christin, admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...