Gå til innhold

Flere som synes det er helt forferdelig å være tilbake på jobb etter ferien..?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Nyttårs barn skrev:

Hva jobber dere som elsker jobben med:nigo:

Anestesisykepleier. Ingen dag er lik, ingen pasient er lik. 

Anonymkode: 4529f...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, og står om dagen midt i tilvenning av 12 nye 1 åringer, spennende :)

Anonymkode: eae6c...2b8

Skrevet

Fysioterapeut 

Anonymkode: 9a0e0...cbf

Skrevet
7 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Forsker. Spennende og krevende jobb med supre kolleger. 

Anonymkode: 8dca2...d21

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det Hi. Jeg gruer meg til å gå tilbake på skolebenken, men jeg har heldigvis bare ett år igjen. Ellers hadde jeg skiftet retning. Jeg håper ikke du føler du sitter fast i en situasjon du ikke får gjort noe med. Det unner jeg ingen ☺️ Klem til deg og drikk mer kaffe 🙃

Anonymkode: 54b5e...b96

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner hvordan du har det Hi. Jeg gruer meg til å gå tilbake på skolebenken, men jeg har heldigvis bare ett år igjen. Ellers hadde jeg skiftet retning. Jeg håper ikke du føler du sitter fast i en situasjon du ikke får gjort noe med. Det unner jeg ingen ☺️ Klem til deg og drikk mer kaffe 🙃

Anonymkode: 54b5e...b96

Men ikke så mye kaffe at du får magesår...det gjør bare vondt verre! 😝

Anonymkode: a9767...9e5

Skrevet

Det var helt greit å komme tilbake på jobb etter ferien, selv om jobben min til tider er slitsom. Greie kolleger, lite vikarer og pasientene er stort sett ikke så aller verst de heller. Jobber på sykehjem. Føler at jeg gjør en forskjell, og at innsatsen min behøves.

Nå har jeg snudd døgnet litt i ferien, så hovedproblemet ligger vel i å komme seg på jobb kl 07. Trøtt!!!

Det hjelper heller ikke på at jeg er blitt småsyk (men ikke syk nok til å være hjemme)

Glad det er helg snart!

Skrevet

Jeg virkelig elsker lange late feriedager, men likevel er det greit å jobbe. Er seniorrådgiver i staten og har fantastiske kollegaer. Jeg skulle bare ønske jeg slapp å stå opp så tidlig, samt å stresse med matpakker etc. Jeg liker å ta ting med ro, selvom jeg er fryktelig effektiv på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...