GĂ„ til innhold

Flere som er hormonelle her inne?

Anbefalte innlegg

Fikk klar beskjed av mannen om at jeg nĂ„ hadde vĂŠrt sur 3 dager i strekk.. vi kan ha en kjempe koselig kveld men plutselig tar jeg pĂ„ vei for ett eller annet teit noe 😔😳 HĂ„per jeg fortsatt har mann nĂ„r dette svangerskapet er overstĂ„tt ❀

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144325681-flere-som-er-hormonelle-her-inne/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

PĂ„ 3.8.2017 den 1.23, MammaMĂž85 skrev:

Jada, merker det her og. Lunta er kort, men det verste er at jeg er sÄ fÞlsom. GrÄter av ikkeno! Mannen bare rister pÄ hodet..... 

Uff, hĂžres kjent ut! Vi var pĂ„ besĂžk hos familie i gĂ„r og min onkel snakket til min sĂžnn pĂ„ 2 Ă„r fordi han kastet en leke pĂ„ han. SĂžnnen min ble helt fra seg og grĂ„t. Det verste var at jeg mĂ„tte gjemme meg pĂ„ toalettet Ă„ grine selv. Og ikke nok med det, jeg grĂ„t hele bilturen hjem og 😂😂 

• 1 mĂ„ned senere...

Jepp. Begynte Ä grÄte da jeg skulle si til en kollega at jeg var lei for at jeg ikke hjalp henne tidligere den uka, for jeg hadde vÊrt sÄ i min egen boble at jeg ikke sÄ at hun trengte hjelp. Har aldri grÄtt fÞr, ikke engang i min bestemors begravelse. Men nÄ i graviditeten er hormonene pÄ spreng x) GrÄter raskt nÄr jeg ser pÄ TV ogsÄ, til og med reklamer fÄr meg til Ä snufse.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...