Gå til innhold

Rimelig overnatting i Lillehammer/Hunderfossen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken som har tips til rimelig overnatting i nærheten av Hunderfossen eller Lillehammer? 

Anonymkode: a1e5a...6a8

Fortsetter under...

Skrevet

Se på booking.com 

De har ofte tilbud

Anonymkode: 48526...346

Skrevet

Ungdomsherberget på Lillehammer er slett ikke galt. Pent og rent, ligger _på_ togstasjonen og kjempebillig. Hyggelig bemanning og god frokost.

Skrevet

Thon hotell Skeikampen. De har leiligheter. Tror vi betalte 700,- for leilighet med to soverom, 7 sengeplasser. Veldig OK. Bruker å ha pakketilbud med inngang til Hunderfossen. 

Anonymkode: 5708e...4c0

Skrevet

Jeg sverger til telt! 👌🏻 Ungene storkoser seg. Og de pengene vi sparer på overnatting bruker vi på god mat og opplevelser. Du får sikkert teltplass på den campingen ved Hunderfossen. Ellers er Mageli kjempefint! 😊

Skrevet

Bestilte akkurat overnatting via sidene deres, synes ikke var ille pris . Inkludere jo også inngang 

Anonymkode: eb9e3...831

Annonse

Skrevet

Vi er der nå og bestilte sånn eventyrpakke 1 natt med inngang 2 dager og leilighet på birkebeineren, betalte 3700,- sånn ca. Var det billigste jeg fant disse dagene,men det finnes helt sikkert billigere alternativer, men mye som er fullt nå.

Anonymkode: 943fd...031

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er der nå og bestilte sånn eventyrpakke 1 natt med inngang 2 dager og leilighet på birkebeineren, betalte 3700,- sånn ca. Var det billigste jeg fant disse dagene,men det finnes helt sikkert billigere alternativer, men mye som er fullt nå.

Anonymkode: 943fd...031

Vi betalte 4500 for 3 overnattinger og 2 dager i parken

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi betalte 4500 for 3 overnattinger og 2 dager i parken

Hvor da ?:)

Anonymkode: eb9e3...831

Skrevet
2 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Jeg sverger til telt! 👌🏻 Ungene storkoser seg. Og de pengene vi sparer på overnatting bruker vi på god mat og opplevelser. Du får sikkert teltplass på den campingen ved Hunderfossen. Ellers er Mageli kjempefint! 😊

Enig. Hadde fire netter i telt på Hunderfossen camping for et par uker siden.

Guttungen stortrivdes, ser ikke bort fra at vi går for samme løsning neste år, da med baby på seks mnd og.

Anonymkode: 22a65...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...