Gå til innhold

Når kontakter dere lege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

42 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Jeg skal til lege i morra, er da 8+1. Vanlig å ha første time mellom uke 8 og 12. Jeg skal søke fødeplass på et populært sted så jeg ville ha time så tidlig som mulig for å få søkt. 

Hvor skal du søke? Om jeg kan spørre😅

Anonymkode: fb27a...669

Ullevål :) jeg hører ikke til der, men fødte første der og likte meg, spesielt på barselhotellet, så vil gjerne føde der igjen. Forrige gang var på sommern så var mye trøkk der, vet ikke åssen det er i mars, men tar ikke sjansen på å få avslag 

Annonse

Jeg var rett etter påvist graviditet, men måtte slutte på medisiner og sykemeldes på jobb så det var derfor. Har vært noen ganger etterpå, men har ikke hatt svangerskapskontroll enda. Skal til jordmor neste uke når jeg er 13+2 og til legen min uken etter. Veit ikke hvor kontrollen blir, hører med jordmor :) 

Har bestilt legetime og fått i uke 10. Har ikke skrevet på "søknaden" at det gjelder svangerskap, skrev bare celleprøve, er liksom så redd for sa, da jeg har opplevd det 2 ganger før. Tenkte jeg skal ringe og få tilføyd det når jeg har passert uke 8.

Anonymkode: 7c907...b21

Til info så kan man søke fødeplass på egenhånd altså 😊 Du trenger ikke vente til første legekontroll. I mitt forrige svangerskap søkte jeg så fort jeg fant det ut i uke 4/5 og fikk raskt svar,så hadde allerede dette i boks innen første svangerskapskontroll. Skulle også føde på Ullevål, og det midt på dommeren,så tok ingen sjanser!

Anonymkode: 3383b...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...