Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min? Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Vet dessverre ikke når mensen skulle kommet pga ustabil syklus.

Har i over to dager nå tatt ulike gravidtester, alle er svakt og svaakt positive. Alle sammen.

I går fikk jeg pittelitt lyserosa/lysebrunt i utfloden (beklager) som kom litt på papiret, men ingenting i natt eller i dag.

Blir sprø snart! Noe må det jo være siden både CB, RFSU og billigstrimler viser svakt positive.

Synes nesten de virket sterkere i går, men da holdt jeg på urinen lenger også. What is this?😰

Anonymkode: 7d5ed...4ce

Anonymkode: ec9bf...9c2

Fortsetter under...

Gi det litt tid, om du planlegger graviditet, så går jeg utfra at du spiser folat, hvis ikke, begynn med det. Du er sikkert gravid, men du får det ikke noe bedre ved å stresse med det. Nå jeg mistenkte graviditet turde jeg ikke ta test fordi jeg ikke ville bli skuffet, gikk i allefall 1 uke fra mistanke til jeg tok test. Synes ukene går sakte nå da, til vi kan glede oss ordentlig og fortelle det til de nærmeste, har mistet før, vil derfor ikke fortelle det før uke 12.

Anonymkode: 8f243...53b

Krysser fingene for deg, det går nok bra. Hvordan føler du deg i kroppen ellers? jeg følte på meg at ikke alt var normalt, var derfor jeg hadde mistanke, selv om jeg ikke skulle ha mens før den dagen jeg testet, men det var så merkelig, ikke sånn som kroppen normalt oppfører seg før jeg får mensen. Normalt er jeg godtersugen før jeg skal ha mensen, vi var enda i Sverige da, på candyworld og all mulig tilgang til godteri, plukket meg en liten pose med snop, mindre enn det ungene normalt spiser på en vanlig lørdag, har enda igjen av den posen, og det er 1 mnd siden.

Anonymkode: 8f243...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...