Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Del Skrevet 31. juli 2017 Hei. Mitt første innlegg her, vi prøver å bli gravide ❤️ Vi har en gutt på 9 år, skulle veldig gjerne ha fått en til tidligere men pga diverse så ventet vi. Vi er bare i pp 4-5, har en syklus på 33-35 dager, litt usikker når eggløsning her men har forskjellige apper som jeg registrerer menssyklus på. I denne perioden har jeg drukket hostesaft for det skal visst hjelpe på (her prøver vi alle kjerringråd ) også har vi hatt sex omtrent annenhverdag gjennom eggløsningstiden. Er like skuffet hver gang mensen kommer men vi lever i håpet. Er nå 7 dager til mensen skal komme, for 2 dager siden så fikk jeg utflod (melkeaktig), er trøtt, småkvalm gjennom hele dagen, svimmel og generelt uggen form. I går kom ømme bryster og jeg har hatt murringer fra 2dpo. Håper det er positive tegn selv om jeg bare tror det er mensentegn 😅 Håper det sitter denne gangen ❤️ Anonymkode: e66b9...340 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144325448-vi-lever-i-h%C3%A5pet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå