Gå til innhold

Hva pakker dere i Stokke prampack?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pakket tfk joggster twist med babybag, 1maxi cosi sete og en bilpute. Den er innafor i både vekt og høyde. Men jeg synes likevel den er innmari stor og brei. 

Men vi har 2stk 20kg kofferter å spille på. Ville dere heller pakket bilsete/og pute i en koffert? Mtp tilbakebetaling ved skade? Men jeg tenker de behandler Koffer mye verre enn en prampack og ser for meg at de slenger kofferten vegg i mellom med bilsete oppi :-/

Anonymkode: 72264...e44

Skrevet

Spørs hvem du reiser med. Ving er f.eks. helt tydelige på at man kun har lov til å pakke inn vognen, ikke noe annet.

Anonymkode: f624b...ddb

Skrevet

Åy, vi reiser med Ryanair å de er vell verste sorten 🙈

Skrevet

Forsikringsselskapene og alle flyselskaper (så vidt jeg vet) er klare på at det kun skal pakkes vogn og vogntilbehør i prampack. Dere kan risikere å ikke få erstatning dersom vogn eller bilsete blir skadet. 

Anonymkode: 09cb1...87e

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forsikringsselskapene og alle flyselskaper (så vidt jeg vet) er klare på at det kun skal pakkes vogn og vogntilbehør i prampack. Dere kan risikere å ikke få erstatning dersom vogn eller bilsete blir skadet. 

Anonymkode: 09cb1...87e

Ja jeg vet, vi pakker det vell på "eget ansvar" men jeg tenker jo at de kanskje behandler en prampack bedre enn en vanlig koffert. Mtp at de må erstatte vogn i prampack, men en koffert med et bilsete bryr de seg ikke om.. 

huff er usikker på hva vi skal gjøre :-/

Skrevet

Jeg har aldri reist med Ryanair, så min erfaring er basert på Ving. De anbefaler at man leier én Airshells til vognen og én til bilstolen. Airshells kan man leie og hente (og levere) på Gardermoen. Da er alt pakket inn riktig, og ikke minst, forsikret. Tror det er verdt de ekstra pengene, spesielt hvis dere har en ok vogn. Vi har dyr vogn og dyrt bilsete (klasse 1), så jeg ville aldri pakket de sammen i en Prampack.

Anonymkode: f624b...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...