Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Er 41 år gammel og har de siste årene tenkt på botox i sinnarynken, uten å gjøre noe med det. Vel, nå har jeg tatt botox 3 ganger i sinnerynken, og 2 ganger i kråketærne. Hadde relativt etablert rynke mellom brynene, ingen rynker utsiden øyne (kun når jeg smilte veldig eller myste mot solen - men hadde foreløpig ikke blitt til linjer i huden). Vurderte lenge fram og tilbake - er veldig fornøyd med resultatet (i tillegg til mindre hodepine som jeg fikk av konstant rynking av sinnarynken). Har nå glatt panne mellom øynene - hvilket jeg ikke trodde gikk an, og merker ikke noe til botox i kråketærne, greier bare ikke å få de rynkene når jeg smiler (altså virker som det skal). Naturlig elding er fint, men synes det er greit å bremse litt - hehe. Har ellers vanlig bevegelighet i pannen, og botoxen som settes er "babybotox" = små doser. Jeg har tunge øyelokk og har nå et mer åpent blikk. Betaler 4500kr per gang, jeg tok nå i juli - neste blir nå i desember og da skal jeg ikke ta kråketærne. Mest vanlig å ta dette på sommer/vår i følge klinikken. Muskulaturen svekkes og etterhvert, så når man har brukt det kutter det vanlig med 2-3 behandlinger per år. Har forresten ikke nevnt dette for noen - ikke en gang min mann. Dette er min egen lille hellighet. ville bare dele min erfaring i tilfelle noen lurer på dette. Anonymkode: a45c1...8c5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Hvor vondt gjør det? Anonymkode: ba6b3...a7c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Er 48 år og tatt Botox i sinnarynken 4 ganger de siste 3 årene. Første gang med 7 mnd i mellom og siden en gang i året. Veldig fornøyd. Har fortsatt rynkene der, og det bør jeg ha i min alder, men den er mer avslappet. Kråketær kjenner jeg ikke behov for å ta ennå. Liker smilerynkene 😊. Har fortalt det når noen snakker generelt om det, men tar ikke opp temaet selv. Veldig fornøyd, vil ha rynker, men trives med at sinnarynken ikke er så hard og markant som den var på vei til å bli. Tok siste i juni og tenker neste blir rundt mai 😊 Anonymkode: 228d2...538
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg lurer også på hvor vondt det er😳😳 Anonymkode: 5876a...420
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Det gjør ikke vondt. Litt stikk og press når den settes. Det er en lege som setter den hos meg. Anonymkode: 228d2...538
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor vondt gjør det? Anonymkode: ba6b3...a7c Jeg synes ikke det gjør vondt i det hele tatt i sinnarynken. Kjente knapt at hun stakk. Har ellers kun tatt Restylane i leppene, og det gjør veldig vondt i forhold. Anonymkode: 4f718...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå