februarprins2013 Skrevet 30. juli 2017 #26 Skrevet 30. juli 2017 har en medfødt hjertefeil, så var ikke vanskelig her,men dette er nå snart 14 år siden
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #27 Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spesielt å legge meg for hat når dere ikke kjenner meg. Godt de på NAV , leger og spesialister er på laget mitt. Å bli påkjørt av en trailer unner jeg ingen. Å rakke ned på andre, og være kvalm og ekkel.. Det gjør at jeg tviler på deres evne som mødre. Anonymkode: 87fb9...70e Vi hater deg ikke, men fordi vi betaler for deg vil vil vi gjerne at sykdommen din er reell, noe jeg ikke tror den er.. Anonymkode: 25048...4e4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. juli 2017 #28 Skrevet 30. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi hater deg ikke, men fordi vi betaler for deg vil vil vi gjerne at sykdommen din er reell, noe jeg ikke tror den er.. Anonymkode: 25048...4e4 Dummeste jeg har hørt! Det DU får av staten som gratis helsehjelp,gratis skole, barnetrygd ol dekker ikke det du betaler i skatt en gang! Så NEI, du betaler ikke for hennes sykdom!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #29 Skrevet 30. juli 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: De som ikke er i lik situasjon, klarer ikke å forstå. Ca 13 leger sa: Få barn! Man kan bli bra av å føde barn! Jeg holdt igjen i mange år. Men livet hadde ikke noe mening. Anonymkode: 87fb9...70e Bs! 13 leger ville ikke si du burde få barn. Hvor er forskning som tilsier at å få barn hjelper mot migrene? Ja, noen med fm kan, med trykk på kan, bli bedre av å få barn. Men uansett er ikke oddsene gode nok til å gamble på det. Hva vet du om hva vi andre erfarer eller lever med? Anonymkode: a0900...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #30 Skrevet 30. juli 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spesielt å legge meg for hat når dere ikke kjenner meg. Godt de på NAV , leger og spesialister er på laget mitt. Å bli påkjørt av en trailer unner jeg ingen. Å rakke ned på andre, og være kvalm og ekkel.. Det gjør at jeg tviler på deres evne som mødre. Anonymkode: 87fb9...70e De er jo tydeligvis ikke på lag. Og det må det jo være en god grunn til.. Anonymkode: a0900...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #31 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Dummeste jeg har hørt! Det DU får av staten som gratis helsehjelp,gratis skole, barnetrygd ol dekker ikke det du betaler i skatt en gang! Så NEI, du betaler ikke for hennes sykdom! Men du forstår at landet vårt går i minus og at vi ikke har råd til å betale for snyltere så mye lenger. Det som er trist er at de som faktisk er syke etter hvert må bidra fordi HI jukser Anonymkode: 25048...4e4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #32 Skrevet 30. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahahaha, god mor ja. Hvis det er så alvorlig du skal ha det til, finnes du ikke en god mor og jeg synes alvorlig synd på barna dine. Håper noen fanger de opp i så fall. Så jeg mistenker det ikke er så alvorlig du skal ha det til, og det gjør sikker nav også tenker jeg. Anonymkode: 96f2e...9ec Der tar du feil. Ufyselig kommentar av en uvitende person. Fikk lyst til å skrive dust. Anonymkode: 794d2...958
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. juli 2017 #33 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du forstår at landet vårt går i minus og at vi ikke har råd til å betale for snyltere så mye lenger. Det som er trist er at de som faktisk er syke etter hvert må bidra fordi HI jukser Anonymkode: 25048...4e4 Hvordan vet du at hun jukser? Kjenner du henne?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #34 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Hvordan vet du at hun jukser? Kjenner du henne? Nei, det holder å lese det hun skriver, helt hårreisende.. Anonymkode: 25048...4e4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #35 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det holder å lese det hun skriver, helt hårreisende.. Anonymkode: 25048...4e4 6 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Hvordan vet du at hun jukser? Kjenner du henne? Hun jukser jo ikke. Hun prøver bare å få innvilget en ytelse nav mener hun ikke har rett på.. Anonymkode: a0900...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #36 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Spesielt å legge meg for hat når dere ikke kjenner meg. Godt de på NAV , leger og spesialister er på laget mitt. Å bli påkjørt av en trailer unner jeg ingen. Å rakke ned på andre, og være kvalm og ekkel.. Det gjør at jeg tviler på deres evne som mødre. Anonymkode: 87fb9...70e Hvis alle er på lag med deg hvorfor er du ikke ufør slik du ønsker da? Anonymkode: f81a2...aeb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #37 Skrevet 30. juli 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi hater deg ikke, men fordi vi betaler for deg vil vil vi gjerne at sykdommen din er reell, noe jeg ikke tror den er.. Anonymkode: 25048...4e4 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er jo tydeligvis ikke på lag. Og det må det jo være en god grunn til.. Anonymkode: a0900...cf7 Jo, de er på lag. Hvis du gidder å lede det jeg har skrevet.Denne ytelsen jeg søker om er en EKSTRA ytelse, som Jeg kanskje har krav på. Jeg har fått innvilget ufør, noe nav sa jeg skulle søke. Så jeg har rett på ufør ytelse. Man kan søke om ung ufør i tillegg. Jeg har hørt flere få det av årsaker som er mindre alvorlige. Derfor jeg lurer på om jeg blir avvist av NAV PÅ riktig grunnlag. Anonymkode: 87fb9...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #38 Skrevet 30. juli 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du forstår at landet vårt går i minus og at vi ikke har råd til å betale for snyltere så mye lenger. Det som er trist er at de som faktisk er syke etter hvert må bidra fordi HI jukser Anonymkode: 25048...4e4 Les hva jeg skriver før du svarer. Jeg har oppfylt alle krav og mer til for å få ufør. Snylter ikke da man har nakke, kjeve, skulder, håndledd,hodedkade etter bilulykke og får behandling to dager i uken. Anonymkode: 87fb9...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #39 Skrevet 30. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis alle er på lag med deg hvorfor er du ikke ufør slik du ønsker da? Anonymkode: f81a2...aeb JEG ER JO DET ! 😅 hjelpes Anonymkode: 87fb9...70e
soleia Skrevet 30. juli 2017 #40 Skrevet 30. juli 2017 Veit ikkje noko om det du spør om, men vil berre seie at du kan vere ei minst like god mor til ungane dine, sjølv om du er dårleg, som desse frekke damene over her. Dei som må rakke ned på andre for å føle seg betre sjølv.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #41 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, soleia skrev: Veit ikkje noko om det du spør om, men vil berre seie at du kan vere ei minst like god mor til ungane dine, sjølv om du er dårleg, som desse frekke damene over her. Dei som må rakke ned på andre for å føle seg betre sjølv. Hvordan god mor da? Når man er sengeliggende 27 av 30 dager...ikke greier gjøre noe hjemme. Hva da når ungene vokser til og er med i idrett og vil ha mamma med på kamp eller oppvisning eller noe men mamma må hvile? Hver gang. Når man er SÅ syk burde man ikke få barn for sin egen egoistiske del. Anonymkode: f81a2...aeb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #42 Skrevet 30. juli 2017 13 minutter siden, soleia skrev: Veit ikkje noko om det du spør om, men vil berre seie at du kan vere ei minst like god mor til ungane dine, sjølv om du er dårleg, som desse frekke damene over her. Dei som må rakke ned på andre for å føle seg betre sjølv. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare 😊 Når folk er så frekke og fæle, sier det mye om dem. Anonymkode: 87fb9...70e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. juli 2017 #43 Skrevet 30. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan god mor da? Når man er sengeliggende 27 av 30 dager...ikke greier gjøre noe hjemme. Hva da når ungene vokser til og er med i idrett og vil ha mamma med på kamp eller oppvisning eller noe men mamma må hvile? Hver gang. Når man er SÅ syk burde man ikke få barn for sin egen egoistiske del. Anonymkode: f81a2...aeb Da får far/besteforeldre/tanter/ onkler gå på kamp eller oppvisning da! Så får heller mamma være den som leser eventyr, hjelper med lekser, osv . Det finnes mange måter å være en god mamma!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #44 Skrevet 30. juli 2017 Takk for at du kommenterte 😊🌼 Vi har en stor familie som stiller opp. 😊 Anonymkode: 87fb9...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #45 Skrevet 30. juli 2017 42 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Da får far/besteforeldre/tanter/ onkler gå på kamp eller oppvisning da! Så får heller mamma være den som leser eventyr, hjelper med lekser, osv . Det finnes mange måter å være en god mamma! Så man skal få barn av egoistiske grunner og la familien ta seg av dem? Anonymkode: f81a2...aeb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #46 Skrevet 30. juli 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så man skal få barn av egoistiske grunner og la familien ta seg av dem? Anonymkode: f81a2...aeb Kan du se for se for deg livet ditt uten barn ?Når barna ikke lider, hvorfor skal man ikke ha dem? Jeg kunne gjerne fått 4 barn, men jeg valgte å få 2. De har det bare bra 😊Så du kan slutte å mjæle mer om det Anonymkode: 87fb9...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #47 Skrevet 30. juli 2017 Hi, tror ikke du får særlig mange svar på det du faktisk lurer på. Jeg var i en ulykke som 21-åring og ble etter det tilbydt uføretrygd, skulle da få tillegg for ung uføre. Men jeg mente jeg ikke hadde fått god nok helsehjelp og nektet uføretrygd, mot legenes anbefalinger. Svarer bare fordi ulykken kanskje var noe lik og også en del av skadene. Men det har jo skjedd en del endringer siden den gang, så jeg vet ikke hvordan det er nå. Jeg anbefaler deg å søke hjelp hos advokat med erfaring fra trygderetten. Om du har lav nok inntekt har du kanskje også rett på fri rettshjelp (som ikke er fri, du betaler først ca. 1000 kr og så 25 % av de neste fem timene), det blir i hvert fall billigere enn om du må betale alt selv. Og ellers anbefaler jeg deg egentlig bare å ikke svare i tråden, det er altfor mange synsere av noen besserwissere her inne som tror de kan mer enn spesialister og har bedre kjennskap til deg og din helse og din hverdag enn det du selv har. Slike er det ikke vits å kaste bort energi på! Anonymkode: 9cf9b...a4a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #48 Skrevet 31. juli 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi, tror ikke du får særlig mange svar på det du faktisk lurer på. Jeg var i en ulykke som 21-åring og ble etter det tilbydt uføretrygd, skulle da få tillegg for ung uføre. Men jeg mente jeg ikke hadde fått god nok helsehjelp og nektet uføretrygd, mot legenes anbefalinger. Svarer bare fordi ulykken kanskje var noe lik og også en del av skadene. Men det har jo skjedd en del endringer siden den gang, så jeg vet ikke hvordan det er nå. Jeg anbefaler deg å søke hjelp hos advokat med erfaring fra trygderetten. Om du har lav nok inntekt har du kanskje også rett på fri rettshjelp (som ikke er fri, du betaler først ca. 1000 kr og så 25 % av de neste fem timene), det blir i hvert fall billigere enn om du må betale alt selv. Og ellers anbefaler jeg deg egentlig bare å ikke svare i tråden, det er altfor mange synsere av noen besserwissere her inne som tror de kan mer enn spesialister og har bedre kjennskap til deg og din helse og din hverdag enn det du selv har. Slike er det ikke vits å kaste bort energi på! Anonymkode: 9cf9b...a4a Hei 😊 Takk skal du ha for at du tok deg tid til å svare. 😊 Håper du har det bra etter ulykken du var i. 💛 Det har vært veldig tøft å ikke kunne jobbe, men jeg drømmer om at en dag kanskje det er mulig. Jeg har en advokat på saken 😊 Takk. Jeg skal ikke svare mer i denne tråden. Du har helt rett, jeg skal bruke energien min på noe annet 😊 Anonymkode: 87fb9...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå