Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Skal invitere over en gjeng til ost og kjeks i morgen. Hva hører hjemme på det perfekte ost og kjeks bordet? Og hva mer kan jeg servere for litt mer magafyll/middagsfølelse? Noen gode tips? Anonymkode: 32aba...4ed
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Melon, jordbær, div marmelader. Anonymkode: 7baef...de8
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Oppkuttet paprika. Appelsinbåter. Druer. Oliven. En dunk med vin? Anonymkode: 49399...eb9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Godt brød, ikke bare kjeks. En god brie eller blåmuggost med en skikkelig stenovnsbakt baguette er knall. 👍 Anonymkode: 09eac...edf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Valnøtt i akasiehonning, masse oppskårne melon, paprika etc. Druer og bagetter. Marmelader. Anonymkode: 1069a...fd8
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Roast Beef er alltid suksess 😉 Anonymkode: 49399...eb9
MammantilNurket Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 God vin - trenger ikke væte rød. Godt brød, biscotti, bær og (tørket) frukt, marmelade, honning, oliven ...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Roast Beef er alltid suksess 😉 Anonymkode: 49399...eb9 What? Det er helt helt feil 🙈 Anonymkode: a6ee1...36e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 Druer og kanskje litt spekeskinke Anonymkode: dad78...e80
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal invitere over en gjeng til ost og kjeks i morgen. Hva hører hjemme på det perfekte ost og kjeks bordet? Og hva mer kan jeg servere for litt mer magafyll/middagsfølelse? Noen gode tips? Anonymkode: 32aba...4ed Det aller beste jeg vet er ritz kjeks med philadelfiaost med jordbær på toppen ! Naaaam! Gjerne med litt balsamicoeddik. Det var ikke det du lurte på.. Men allikevel et tips hehe Anonymkode: 58815...a67
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #11 Skrevet 29. juli 2017 Mange gode tips her! Har lest alle, dro på shopping, og endte opp med: Lyse og grove baguetter, melba toaster, salinas, flatbrød, speltkjeks, bruschettas, ritz kjeks. Vellagret norvegia, snøfrisk, krydderost, brie, chevre, parmesan, manchego, roquefort, pluss noen franske oster fra en fransk venninne. Serranoskinke, Chorizo, valnøtter, honning, melon, paprika, basilikum, agurk, grønne og blå druer, tomater, oliven, aprikosmarmelade, klementinmarmelade, kastanjenøttpuré og pesto. Lager også bacondadler og mozzarellasalat. Rødvin, druejuice, grapefruktjuice, farris og øl. Satser på at det ikke er krise at jeg mangler jordbær, hehe. Det er enkel servering, men ikke akkurat billig 🙈 Anonymkode: 32aba...4ed
Monstera Skrevet 29. juli 2017 #12 Skrevet 29. juli 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange gode tips her! Har lest alle, dro på shopping, og endte opp med: Lyse og grove baguetter, melba toaster, salinas, flatbrød, speltkjeks, bruschettas, ritz kjeks. Vellagret norvegia, snøfrisk, krydderost, brie, chevre, parmesan, manchego, roquefort, pluss noen franske oster fra en fransk venninne. Serranoskinke, Chorizo, valnøtter, honning, melon, paprika, basilikum, agurk, grønne og blå druer, tomater, oliven, aprikosmarmelade, klementinmarmelade, kastanjenøttpuré og pesto. Lager også bacondadler og mozzarellasalat. Rødvin, druejuice, grapefruktjuice, farris og øl. Satser på at det ikke er krise at jeg mangler jordbær, hehe. Det er enkel servering, men ikke akkurat billig 🙈 Anonymkode: 32aba...4ed Jeg ville gjerne ha kommet i ostekveld hos deg😊 Hørtes helt topp ut!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #13 Skrevet 29. juli 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange gode tips her! Har lest alle, dro på shopping, og endte opp med: Lyse og grove baguetter, melba toaster, salinas, flatbrød, speltkjeks, bruschettas, ritz kjeks. Vellagret norvegia, snøfrisk, krydderost, brie, chevre, parmesan, manchego, roquefort, pluss noen franske oster fra en fransk venninne. Serranoskinke, Chorizo, valnøtter, honning, melon, paprika, basilikum, agurk, grønne og blå druer, tomater, oliven, aprikosmarmelade, klementinmarmelade, kastanjenøttpuré og pesto. Lager også bacondadler og mozzarellasalat. Rødvin, druejuice, grapefruktjuice, farris og øl. Satser på at det ikke er krise at jeg mangler jordbær, hehe. Det er enkel servering, men ikke akkurat billig 🙈 Anonymkode: 32aba...4ed Fantastisk! Dette blir SÅ godt! 🙌👏👏👏 Anonymkode: 09eac...edf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #14 Skrevet 29. juli 2017 Takk for det, jenter. Skulle gjerne hatt dere på besøk også Gleder meg! Anonymkode: 32aba...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå