Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #26 Skrevet 29. juli 2017 Han er skikkelig dust!!! Hadde aldri holdt noe tilbake som går ut over ungene på den måten. Hadde han vært en god pappa hadde han sendt med de kortene og ønsket de god tur og håpt på at de hadde en fin uke hos mor. Anonymkode: 27fa3...cc5
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #27 Skrevet 29. juli 2017 Du får fortelle mann 4 år at oppførselen hans kun går utover barna. Anonymkode: 38e50...7df
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #28 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal du komme med personangrep mot meg pga det jeg skrev? Jeg var da på ingen måte slem mot HI? Jeg syntes det hørtes greit ut, men hadde kanskje tenkt annerledes hvis jeg var alene. Uansett synes jeg det er helt tåpelig å kalle meg gjerrig og ego bare fordi vi har forskjellig mening. Anonymkode: 928e9...5af Greit, du er kanskje ikke gjerrig og ego. Men svaret ditt kunne tyde på det, da du støttet gjerrig og ego oppførsel. Hvorfor skal ikke barna få glede av deres egne(!) kort, bare fordi far har betalt for dem, og ikke mor? Heldigvis ser det ut til at ditt og fars synspunkt er i mindretall. Glad for at mor her ikke blir villedet til å tro at slikt er grei oppførsel. Jeg angrep deg deg ikke på grunnlag av ulike meninger, men fordi slike meniger går ut over uskyldige barn. Anonymkode: aab00...0c3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #29 Skrevet 29. juli 2017 Han har desverre alltid satt seg selv først,alltid vært gnien på penger. Han kan kjøpe masse merkeklær og sko til seg selv...husker engang da vi var sammen og den ene jenta trengte cherrox. Jeg betalte alltid ting til barna og han kunne ikke ha felles økonomi. Jeg spurte om han kunne kjøpe sko,men da måtte vi spleise😮 Herregud jeg er glad det ble slutt😊 Anonymkode: bdd64...16c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #30 Skrevet 29. juli 2017 Denne tråden er mistenkelig lik en jeg har lest tidligere der jeg mener å huske at det også var tusenfryd, ikke barnebidrag, svart arbeid og stemor som nektet fordi hennes exer spleiset. Uansett ville jeg ha sendt årskort med mine barn når de skulle på samvær hos far, det er jo barnas kort. Unødvendig at du skal betale når de allerede har kort.. Men spurte du far fint om du kunne få låne de eller sa du ''også må du sende med årskortene til *** og *** for vi skal på tusenfryd''? Anonymkode: a0a70...07c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #31 Skrevet 29. juli 2017 Jeg spurte pent og skrev om vi kunne låne kortene en dag fordi barna ville dra med meg en dag. Vi bor bare ti min unna. Anonymkode: bdd64...16c
Lolitalolita Skrevet 29. juli 2017 #32 Skrevet 29. juli 2017 Utrolig hvordan voksne mennesker kan ødelegge for sine egne barn 😑 Jeg ville såklart sendt med sesongkort med barna, uavhengig om det var far, besteforeldre, eller venner av familien som ønsket å ta med seg ungene! Jo flere innganger, jo billigere deal.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #33 Skrevet 29. juli 2017 Toppen av smålighet. Kortet er allerede betalt for, han taper ingenting på å la dem bruke det hos deg - faktisk tjener han på det, siden det utnyttes i større grad. Men han er en smålig dritt. Helt uforståelig at noen kan være så selvopptatt. Anonymkode: 67922...81e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #34 Skrevet 29. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte pent og skrev om vi kunne låne kortene en dag fordi barna ville dra med meg en dag. Vi bor bare ti min unna. Anonymkode: bdd64...16c Hvis du bor bare ti min unna er det kanskje ikke så farlig med en eventuell bomtur? Dra, og si at dere glemte kortene hjemme. De er registrert i systemet, så det går sikkert bra. Anonymkode: 98400...4b2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #35 Skrevet 29. juli 2017 Om de får nye kort så stenges de gamle hos far. Vil ikke lage unødig bråk. Anonymkode: bdd64...16c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #36 Skrevet 29. juli 2017 De ligger i systemet med bilder og hele pakka. Anonymkode: d8f74...483
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. juli 2017 #37 Skrevet 29. juli 2017 Det synes jeg er sært av far. Vitsen med sesongkort er jo at barna skal få mange turer til Tusenfryd og det er barnas kort, så veldig merkelig å nekte dem å bruke dem.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #38 Skrevet 29. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg har ikke fått noe da nav mener jeg tjener for mye for å få forskudd. Jeg har arbeidsavklaringspenger selv og er kronisk syk. Jeg betaler også barnehage og SFO på nesten 5000kr i mnd i tillegg til medisiner og div. Anonymkode: bdd64...16c Samværsprosent har vel noe å si her også, om dere har f.eks 50/50 regnes du ikke som aleneforsørger og har ikke krav på bidragsforskudd. Men om du har barna mer enn 60% har du krav på både bidragsforskudd og støtte til barnepass. Jeg ville forresten meldt hans trygdesvinden anonymt Anonymkode: 7735d...4f8
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #39 Skrevet 29. juli 2017 Han har dem ca 40% og jeg 60%. Anonymkode: bdd64...16c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #40 Skrevet 29. juli 2017 Meld mannen for svart arbeid, og gjør det anonymt! Ring 55 55 33 33 og si at du vil melde om svindel. Du kan melde anonymt. Faren er jo stokk dum, han har kjøpt årskort til barna, men sørger for at de får brukt det mindre, dvs. han sørger for at barna hans får mindre for pengene han har lagt ut. Høres ikke smart ut. Søk om bidrag. Om far f.eks. også har barna mindre enn han skal ha, før dagbok, journalfør når han har fravær, hvor ofte han ev. endrer det osv. Og få ham med til familievernkontoret igjen. Men du er tydeligvis ikke alene med en slik egoist og idiot til eks, det var en helt lik tråd her i fjor eller året før også. Anonymkode: 03a0a...d0f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #41 Skrevet 29. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor betaler han ikke bidrag og annet hvis han har økonomi til å kjøpe billetter, klær etc de bare kan ha hos ham? Anonymkode: 98400...4b2 Enig. Billettene er jo ikke viktige her! Krev at NAV regne ut bidrag, og gjør alt via dem. Du kan ikke sutre over at du ikke har økonomi til å ta med ungene på Tusenfryd så lenge du ikke sørger for at mannen forsørger ungene sine! Anonymkode: 56581...860
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #42 Skrevet 29. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Billettene er jo ikke viktige her! Krev at NAV regne ut bidrag, og gjør alt via dem. Du kan ikke sutre over at du ikke har økonomi til å ta med ungene på Tusenfryd så lenge du ikke sørger for at mannen forsørger ungene sine! Anonymkode: 56581...860 Jeg postet dette før jeg hadde lest alle svarene, ser nå grunnen til at han ikke betaler. Fy f for en drittsekk av en fyr. Som andre har skrevet har du nok krav på bidragsforskudd. Jeg ville også meldt om det svarte arbeidet. Du kunne jo ha sagt at du melder ham hvis han ikke betaler, men da blir du jo også litt medskyldig. Anonymkode: 56581...860
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #43 Skrevet 29. juli 2017 Helt utenom alt det andre som er skrevet så synes jeg det er ok å si nei til å ta med kortene hvis far i utgangspunktet foreslo at de skulle spleise. Hvis du har spass drøig rd at du ikke ønsket det har du sikkert egentlig ikke råd til din bilett heller. Da er det bedre finne på billigere aktiviteter når barna er hos deg og så kan de dra p Tusenfryd når de er hos far. Ungene har jo årskort og får sikkert vært der mange ganger i år. Siden bare far ville betale kortet er Tusenfryd blitt en pappaaktivitet. Dere bør finne på noe annet. Det er mye annet å finne på. Anonymkode: bf287...9e8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #44 Skrevet 31. juli 2017 Jeg kjente en som han. Ikke far til mine barn. Samme opplegget. Fine nye klær kom aldri tilbake. Samme med leker. Jula blir ødelagt fordi det hadde vært morsommere hos far, sier han. Han vil enten at du får svi og betale av egen lomme ellers så blir det bare morsomme Tusenfryd med pappa og det er kjedeligere hos mamma. Det kjipe er at det går ikke an å lære gamle bikkjer nye triks og det her går ikke over. Bare aldri gå i fella av å spørre om noe han har betalt for siden. Fiks de NAV greiene. Aldri be om noe fra han. Prøv å alltid sende barna til han i klærne de kom med. Ja, livet er vanskelig når man må forholde seg til vanskelige mennesker. Anonymkode: ddde5...536
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #45 Skrevet 31. juli 2017 På 29.7.2017 den 11.48, Anonym bruker skrev: Helt greit når det er far som har kjøpt dem. Skjønner at det er kjipt for deg, men det finnes andre ting du kan gjøre med dem som ikke koster så mye. Anonymkode: 928e9...5af HAN BETALER IKKE BIDRAG! Anonymkode: 0cca0...500
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #46 Skrevet 31. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: HAN BETALER IKKE BIDRAG! Anonymkode: 0cca0...500 Når hi er så dum å godtar det så kan hun bare takke seg selv! Nekt han samvær med barnet frem til han betaler bidrag! Anonymkode: b9f52...3a7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #47 Skrevet 31. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når hi er så dum å godtar det så kan hun bare takke seg selv! Nekt han samvær med barnet frem til han betaler bidrag! Anonymkode: b9f52...3a7 Nekte barnet samvær fordi faren straffer moren? Barna straffes mest her.😐 Eneste løsningen her, er å håpe at far en dag innser at samarbeid er beste løsningen for alle parter. Anonymkode: 96fbd...549
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #48 Skrevet 31. juli 2017 Her sender vi med ting barna ønsker og eller trenger i det daglige når far skal ha barna eller jeg skal ha barna, uavhengig av hvem som har betalt for det. Det er jo barna sine ting!! Og å ikke ville sende med et årskort som blir billigere jo mer det brukes OG at far ikke taper noe som helst på det, mens barna itillegg får en flott dag?! Utrulig smålig og svært egoistisk. For en liten dritt av en 'mann'. Helt utrolig faktisk Anonymkode: 3fdee...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå