Gå til innhold

Jeg har endelig klart å slutte med å bite neglene. Men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns fortsatt de er stygge?

De ganske små også... noen av neglene vokser på en måtte oppover! 😂😂😂 why????!!! Hvor langt tid vil det ta før jeg får fine negler? Burde jeg kjøpe en slik forsterkingslakk? Hvilken anbefaler dere??

Anonymkode: e5cad...969

Skrevet

Har du først bitt ned neglfestene er de slik. Det lages ikke nye høye fester igjen. Og skader på neglfassonen like så.

Anonymkode: ef0fa...af0

Skrevet

Jeg har også sluttet å bite og belønner meg med shellakk for å bevare dem og få de fine. Ta kontakt med en neglesalong så får du nok god hjelp der. 

Anonymkode: f8eec...04d

Skrevet

Jeg er kronisk neglebiter og har gjentatte ganger "ødelagt" mine (bitt dem ned til bare stumpene), men nå har jeg slutta. 

Behold tålmodigheten, og kjøp gjerne forsterkerlakk. Jeg maler fransk manikyr+ litt perlemor. Syns de er blitt fine. 

image.jpg

Anonymkode: 5319d...322

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er kronisk neglebiter og har gjentatte ganger "ødelagt" mine (bitt dem ned til bare stumpene), men nå har jeg slutta. 

Behold tålmodigheten, og kjøp gjerne forsterkerlakk. Jeg maler fransk manikyr+ litt perlemor. Syns de er blitt fine. 

image.jpg

Man skal aldri tro at du har bitt neglene dine før. Da kommer du til å få sjokk av mine. Tipper barna mine har fine negler enn mine. Jeg har virkelig stygge pølsefingre og stygge negler. Men har nettopp startet da. Har ikke bitt på over en uke.. om mine blir som dine så blir jeg overlykkelig... ?! Legger ved ett bilde IMG_0492.thumb.JPG.5427fc1c383fc58d1c3f3d0482e277ee.JPG

Skrevet

Jeg er helt sikker på at mange av dere komme til å få sjokk når dere ser bilde av neglene mine😂 ja, jeg vet de er virkelig stygge 😟😟

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt sikker på at mange av dere komme til å få sjokk når dere ser bilde av neglene mine😂 ja, jeg vet de er virkelig stygge 😟😟

Først og fremst, gratulerer med å legge fra deg neglebitingen. :)

For å få finere negler må du stelle de. Fjern gammel lakk når den begynner å flasse og hold de rene hele tiden. Negler med lengde samler skit og baskelusker, slik som dine har gjort, og det ser verre ut enn korte stubber. ;) Og så anbefaler jeg deg å ha med deg neglefil overalt. Gjerne en med ulik grovhet. HM har greie med 4 ulike på samme. Fil neglene i samme form og lengde. Med en gang du kjenner en flis, så filer du den forsiktig bort i stedet for å bite eller rive.

Ha lakk på de hele tiden, da tåler de mer og ser penere ut. Anbefaling: Vask neglene med fettløsende og tørk godt. Ett strøk underlakk fra Essie, to strøk nr 13 fra Essie, fin naturlig farge, og til slutt ett strøk overlakk fra Seche Vite. Den overlakken er tykk og tørker superfort, du vil få kjempefin overflate. 

Gjør du dette vil neglene dine alltid se velstelte ut. Det holder å bytte lakk en gang i uken, kanskje halvannen.

Anonymkode: b7b6d...4ae

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man skal aldri tro at du har bitt neglene dine før. Da kommer du til å få sjokk av mine. Tipper barna mine har fine negler enn mine. Jeg har virkelig stygge pølsefingre og stygge negler. Men har nettopp startet da. Har ikke bitt på over en uke.. om mine blir som dine så blir jeg overlykkelig... ?! Legger ved ett bilde IMG_0492.thumb.JPG.5427fc1c383fc58d1c3f3d0482e277ee.JPG

Hold ut!

Og bruk god håndkrem på neglebåndene, så vil de også bli penere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...