Gå til innhold

Kan man bruke hettejakke når man er en 40 år gammel dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temker mest på sånn college hettejakke

Anonymkode: 26f1b...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du kan, men pent er det ikke. 

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er klart du kan, men pent er det ikke. 

Hehe, takk for ærlig svar :)

Hi

Skrevet

Det kommer jeg alltid til å gå med, uansett hva andre syns 😊

Anonymkode: bd9ef...ac8

Skrevet

Ja! Og converse til og med.

Man behøver ikke å få en sånn drepende kjedelig skjorte og perlekjede stil fordi man blir 40. Eller anlegge urtetantestil. Eller blått hår med permanent.

Anonymkode: 3a59e...52e

Skrevet

Lett! Er "bare" 37 ennå, men kan ikke se for meg at jeg skal slutte med det når jeg blir 40, bare fordi jeg er 40😁

Anonymkode: be317...8ac

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Og converse til og med.

Man behøver ikke å få en sånn drepende kjedelig skjorte og perlekjede stil fordi man blir 40. Eller anlegge urtetantestil. Eller blått hår med permanent.

Det finnes tydeligvis ingen mellomting hos deg. 

Skrevet
6 minutter siden, Evablaum skrev:

Det finnes tydeligvis ingen mellomting hos deg. 

Kommer ikke på så mange stiler som ikke åpner for at man kan passere med hettejakke, nei..

det er stort sett damer som er veldig "snobbete" eller "damete" i stilen som rynker på nesa over en litt mer rocka stil.. så vidt mine fordommer kan fortelle meg.. 

Jeg kan gå med kjole og skjørt jeg, men anser converse for det ideelle skovalg til både jeans og kjole.. så sant jeg ikke skal holde foredrag eller liknende.

Hettejakke er like naturlig valg som noe annet, og det er det også hos mine venner.. selv om vi nærmer oss førti hele gjengen..

Skrevet

Jeg er 40 og bruker hettejakke. Ikke i jobbsammenheng men på fritiden. 

Anonymkode: 7c337...114

Skrevet

Jeg er 34 og bruker hettejakke, converse og til og med hullete bukser av og til 😱 Noen ganger bruker jeg lue også!

Når jeg fyller 40 kommer jeg selvfølgelig til å slutte med alt det. 

Tulla.. Kommer aldri til å bytte stil bare fordi noen andre påstår jeg burde pga alderen min 🙄😳

Anonymkode: 414e2...3c6

Skrevet

Ja, de passer utmerket til Crocs .

Skrevet
1 minutt siden, Stinkerbelle skrev:

Ja, de passer utmerket til Crocs .

Joggedress og cross.

Hettejakke og converse.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Joggedress og cross.

Hettejakke og converse.

Converse kan jo til nøds være litt "typete", litt i Doc Martin -land. Hettejakke er bare harry.

Skrevet
16 minutter siden, Stinkerbelle skrev:

Converse kan jo til nøds være litt "typete", litt i Doc Martin -land. Hettejakke er bare harry.

Vi kommer nok fra to forskjellige verdener 😊

Skrevet

Jeg liker ikke hetter. De er bare i veien.

Anonymkode: cc4f5...4e3

Skrevet

Jeg er 42 og bruker gjerne hettejakke! Hvis noen forteller meg at jeg er for gammel, så driiiiiter jeg i det!!! :fnise:

Anonymkode: 9706c...a4e

Skrevet

Hettejakke er harry uansett alder! 

Anonymkode: e670a...03a

Skrevet

Synes ikke hettejakke er direkte fint på noen, uansett alder. Men det er et praktisk og behagelig plagg sikkert

Kommer vel an på når, hvor og hvordan det brukes

Why not...ditt valg

Skrevet

Det fine med å være 40 er at man kan gå i akkurat det man vil selv uten å bry seg om hva andre mener. Etter det jeg har hørt, så blir det bare bedre og bedre etterhvert som man blir eldre! Herlig!

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 42 og bruker gjerne hettejakke! Hvis noen forteller meg at jeg er for gammel, så driiiiiter jeg i det!!! :fnise:

Anonymkode: 9706c...a4e

DIB byr stadig på informasjon om hva som er helt feil. Jeg er 43 og bruker også hettejakke. Ikke på jobb selvfølgelig, og ikke hvis jeg skal pynte meg, men ofte hjemme i hagen eller hvis jeg går en tur eller no'. 

Anonymkode: 545d7...84e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

DIB byr stadig på informasjon om hva som er helt feil. Jeg er 43 og bruker også hettejakke. Ikke på jobb selvfølgelig, og ikke hvis jeg skal pynte meg, men ofte hjemme i hagen eller hvis jeg går en tur eller no'. 

Anonymkode: 545d7...84e

Hvorfor er det selvfølgelig at du ikke bruker det på jobb? Det kommer vel litt an på hva slags jobb man har

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer ikke på så mange stiler som ikke åpner for at man kan passere med hettejakke, nei..

det er stort sett damer som er veldig "snobbete" eller "damete" i stilen som rynker på nesa over en litt mer rocka stil.. så vidt mine fordommer kan fortelle meg.. 

Jeg kan gå med kjole og skjørt jeg, men anser converse for det ideelle skovalg til både jeans og kjole.. så sant jeg ikke skal holde foredrag eller liknende.

Hettejakke er like naturlig valg som noe annet, og det er det også hos mine venner.. selv om vi nærmer oss førti hele gjengen..

Når ble en college hettejakke rocka..? Det er fjortis.

Anonymkode: ea12a...a0c

Skrevet

Å hjelpes😱 Hva mer må jeg tenke på? Jeg er vanvittige 41 år GAMMEL. Er det fotformsko og plisseskjørt som gjelder?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når ble en college hettejakke rocka..? Det er fjortis.

Anonymkode: ea12a...a0c

Jeg har vel for det meste hatt venner i musikkmiljøer. Der er hettejakke, gjerne med bandlogoer eller festival-logoer på er meget vanlig syn..

Så, ja.. for meg er hettejakke rocka 

Skrevet

Tror det har litt å si om man kommer fra Ullern i Oslo eller Meråker på en måte.... 
Hettejakke er tøft, uansett alder. Og de som løper rundt i skjørt, høye hæler og nystrøkne bluser lever et liv så langt fra mitt at jeg skjønner det ikke.
Jeg gikk i mine vanlige klær i Oslo i fjor og fikk høre "se, hun skal på hytten", men jeg skulle bare hjem.... 
Og sånn vil det vel være, forskjeller mellom by og land? 

Anonymkode: 70e02...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...