Gå til innhold

Lisa Tønne, gikk hun ikke i fra mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

😱

Anonymkode: 0c5f1...c69

Skrevet

Hør på podcastene og du vil få svar 🙂

Anonymkode: b01a1...a62

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør på podcastene og du vil få svar 🙂

Anonymkode: b01a1...a62

Det er jo der jeg hørte det. Hun var nok litt for kjapp på å utlevere ham ja. Så pinlig for henne, hennes mann og barn 

Skrevet

Jeg orker ikke høre gjennom alle podcastene, noen som gidder å gi meg en rask oppsummering? Det siste jeg hørte var at hun fikk en melding som han hadde tenkt å sende elskerinna.

Anonymkode: 6bb8a...b10

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo der jeg hørte det. Hun var nok litt for kjapp på å utlevere ham ja. Så pinlig for henne, hennes mann og barn 

For oss som er så voksne at vi ikke skjønner hvordan podcast funker kan du/ dere oppsummere? 

Anonymkode: 9cde5...4b1

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja, de var enige om hva hun skulle si så hun sa nok ikke noe som ikke stemte 😏 Pinlig var det vel ikke 😂  

http://m.nettavisen.no/livsstil/lisa-tnne---kyrre-visste-at-jeg-skulle-snakke-om-dette/3423334627.html

Anonymkode: 1f208...443

Skrevet

Dere som mener hun var for kjapp med å utlevere han skjønner ikke hva Lisa Tønne står for. Dette med å feie ting under teppet og holde "skam" hemmelig er ikke henne. Jeg har enorm respekt for Lisa og lærer faktisk ganske mye av henne og hennes innsikt i relasjoner og oppdragelse. Det som skjedde var ille, men fine folk går på trynet og sårer dem de er glad i. Det er ikke noe mer pinlig å tilgi enn å ikke gjøre det. Faktisk har jeg er repsekt for dem som jobber seg gjennom ting enn de som tror de har integritet og selvrespekt fordi de ville "kasta mannen på hue og rævva ut", de opplever jeg som alt for ærekjære og unyanserte. 

Anonymkode: 1b550...2b9

Skrevet

De jobber med forholdet- det er mitt inntrykk av å høre på podcastene etter utroskapen ble avslørt. 

Synes det stor stor respekt av å fortelle om utroskapen og ikke bare hive mann på gir og ræva ut før man i hvertfall har prøvd å få det til å fungere igjen. 

Jeg var svart/ hvitt tenkende ang utroskap selv, helt til egen livserfaring gjorde så jeg fikk et videre perspektiv på det hele. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...