Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Hva kostet det? Og hadde dere samlinger? Anonymkode: 3e39f...d81
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Har ikke tatt det selv, men de har vel noe sånt i Narvik ved høgskolen tror jeg. I såfall koster det jo bare semesteravgift og utgifter til å reise på samling/eksamen. Lettere å svare dersom du skriver hvilken skole du tenker å gå på. Anonymkode: 42cac...e00
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 På 26.7.2017 den 23.17, Anonym bruker skrev: Har ikke tatt det selv, men de har vel noe sånt i Narvik ved høgskolen tror jeg. I såfall koster det jo bare semesteravgift og utgifter til å reise på samling/eksamen. Lettere å svare dersom du skriver hvilken skole du tenker å gå på. Anonymkode: 42cac...e00 Vet ikke hvilken skole jeg vil gå på. Er igrunn bare noen tanker jeg har lekt med i det siste. Har lyst å videreutdanne meg, men må eventuelt bli nettbasert. HI Anonymkode: 3e39f...d81
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Det kommer an på hva slags fagretning man velger. Dersom det er behov for labøvelser som krever at du er fysisk på læringsstedet, blir det gjennomført samlinger. NTNU i Gjøvik tilbyr nettbasert ingeniørutdanning. Anonymkode: a8afd...a5e
MerraSomGår Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Vil tro det er vanskelig å ta ingeniørstudie hvor som helst om man er ute av stand til å lokalisere informasjon om studier på egen hånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå