Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #26 Del Skrevet 28. juli 2017 2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev: Det som anonym skrev og er rett, som du retta på. Hva av det som jeg rettet på var også riktig? Og hvor kan man lese om det?😅 Alle steder jeg har sjekket nå så har jeg riktig i forhold til hva jeg mener er normalt hos friske, men har ikke satt meg inn i alder og evt hormonforstyrrelser som kan ha innvirkning på når egget slipper... Men uansett, kan sikkert bare være enig i å være uenig 🙈 jeg har iallefall forholdt meg til hva cb sine eggløsningstester (første positive) og sykehuset sier, og har som sagt funka tre ganger her så jeg kan ikke klage 😜 Hele poenget mitt med å rette og fortelle om mine positive etter så å så langt tid er om man sitter å sier til en person at man skal tenke at egget slipper så å så lenge etter siste positive, hvor jeg har et eksempel som tydelig ikke stemmer, så kan man jo risikere at hi bommer på sin eggløsning. Håper du lykkes snart hi ❤ Anonymkode: b59e1...d50 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144325094-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/page/2/#findComment-148482937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå