Gå til innhold

Noen her som har vært i Bora Bora? Hvor mye betalte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen ønsker å dra dit. Vi har ikke bestemt enda om når men muligens neste år. Er det muligheter for å finne billige billetter med hotel f.eks i 2 uker? 

Om noen av dere har vært i Bora Bora ønsker jeg å vite hvor mye dere betalte for hele reisen inkludere hotel,mat + 

hvordan dere opplevde BoraBora, hva dere fant på mens dere var der osv?

Anonymkode: 1e3e5...78c

Skrevet

Jeg har vært der en gang tidligere, og jeg skal igjen i september. Hvor dyrt det blir kan du nok styre selv, helt avhengig av hvilken bungalow og hotell dere ønsker å bo på. 

Vi betaler mye, så jeg har ikke inntrykk av at det vil hjelpe deg særlig å få informasjon om summen, men vi har da også valgt dyre alternativer. Hvis du ønsker å gjøre det billigst mulig, kan du nok få hotell i høysesongen ned til rundt 2500 kroner natten, men du må sannsynligvis nærmere 3000+. Skal du derimot ha egen bungalow på sjøen og for eksempel eget basseng, må du gange døgnprisen med minst 6-7. Bora Bora er dyrt. 

Fly avhenger jo av hva du er villig til å ofre, men jeg tror nok du må belage deg på minimum 16-18k, selv dersom du velger rimelige alternativer. Der er jeg ikke til så mye hjelp, har aldri flydd fra Norge og heller ikke sjekket så mye rundt. 

Prisene på mat avhenger av hva du vil ha. Du finner mat i de fleste prisklasser, og mange steder kan du bestille hotell med mat inkludert dersom du ønsker. Du kan nok fint få kjøpt middag til rundt 400 kroner per hovedrett, kanskje billigere også. 

Vi var på flere turer, en del gåturer. Ellers er det mye å gjøre tilknyttet vann, dersom dere for eksempel er glad i dykking. 

Anonymkode: 5dd3b...4b1

Skrevet

Sjekket pris på fly og hotel i fjor, nesten 200,000🙈😉

Anonymkode: 48e99...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...