Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Fikk den av en eks, fant den igjen etter å ha ryddet på loftet.. vet ikke hva han ga for den, men det er noen år siden.. noen her inne som vet ca hva jeg kan få for den? Skal sjølvsagt få den taksert men å bruke en tusenlapp på det om den kun er verdt 2 er ikke aktuelt.. Anonymkode: bfbd5...b3a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Hvis du skal selge den til en forhandler eller noe i en gullesmebutikk, er de desverre ikke interessert i diamnatene. Fikk en tilsvarende ring da jeg ble forlovet. Den kostet opprinnelig 11 00,- men da jeg spurte hvor mye jeg kunne få for den, ville de ikke gi meg mer enn 400,-. Anonymkode: 5b15e...9b9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Hvis den ikke er gravert kan du prøve å selge den på Finn? Anonymkode: 08f66...819
amandine Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Sjekk finn om du kan finne en som likner? Men det er nok ikke mye du får om du ikke har sertifikat som sier noe om str og kvalitet på stenene. Jeg har solgt en del ringer, ca halv pris er det du kan regne med i beste fall om du har papirer, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Du kan prøve på Finn, men jeg ville aldri ha kjøpt en diamantring uten papirer i tilfelle det var bloddiamanter Anonymkode: 334c4...bc6
amandine Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan prøve på Finn, men jeg ville aldri ha kjøpt en diamantring uten papirer i tilfelle det var bloddiamanter Anonymkode: 334c4...bc6 Nemlig. Uten kvittering eller papirer er det ikke lett. Jeg har solgt både med og uten, men du må ned i pris.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Jeg la ut mine diamanter på Blomqvist netthandel. Det koster 200kr for å legge den ut til salgs. (Da får du også en takst) Dersom den blir solgt tar de 20% i kommisjon. Mye greiere å selge der enn på Finn. På Finn er det nesten umulig å få solgt slike ting siden det ligger MANGE ringer ute for salg. Lykke til! Anonymkode: 46946...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå