Gå til innhold

Lønn barne og ungdomsarbeider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo helt ann på hvor en jobber og hvilken stilling man har. 

I barnehagen hadde jeg 280.000,- i året som bua. Så ble avdelingsleder syk, så jeg fikk den jobben på disp. Gikk da opp til 370.000,- i året. 

Nå jobber jeg på asylmottak for enslige ungdommer. Tjener 420.000,- i året. 

Anonymkode: 11e76...e0e

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer jo helt ann på hvor en jobber og hvilken stilling man har. 

Det gjør jo ikke det når hi spør om lønn som barne-og ungdomsarbeider. Du er jo ikke ansatt som barne-og ungdomsarbeider når du jobbet som avdelingsleder på disp eller i asylmottak.

Anonymkode: ad614...fb6

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jo ikke det når hi spør om lønn som barne-og ungdomsarbeider. Du er jo ikke ansatt som barne-og ungdomsarbeider når du jobbet som avdelingsleder på disp eller i asylmottak.

Barne og ungdomsarbeider er ikke en jobb, det er et fagbrev. Et fagbrev som kvalifiserer til mange andre ting enn å jobbe i barnehage.

1 minutt siden, skjotta skrev:

Barne og ungdomsarbeider er ikke en jobb, det er et fagbrev. Et fagbrev som kvalifiserer til mange andre ting enn å jobbe i barnehage.

Jeg vet det, men jeg regnet med at hi spør om stillinger som barne-og ungdomsarbeider. Men hvis det er feil. så beklager jeg.

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det, men jeg regnet med at hi spør om stillinger som barne-og ungdomsarbeider. Men hvis det er feil. så beklager jeg.

Dersom en med fagbrev jobber på asylmottak er det en barne og ungdomsarbeider stilling den personen har. Bare ikke i barnehage. Kanskje det er interessant for hi å bli minnet på at dette fagbrevet kvalifiserer til mange ulike jobber?

En stilling som barne- og ungdomsarbeider kan man jo ha mange steder. Skole, barnehage, barnevernsinstitusjon, mottak, bofellesskap osv osv. Man vil lønnes som fagarbeider alle steder. Lønnen avhenger selvsagt av ansiennitet, arbeidssted, arbeidstid (dagtid eller ulike turnusordninger), ansvarsområder og arbeidsgiver. 

Altså helt umulig å svare på spørsmålet! 

Anonymkode: fed7f...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...