Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Ble bitt to ganger av blinding på en fot igår. Bittet ble hovent, men gikk ned etter en god stund. Men idag er bittene rød (godt område rundt) og det er vondt. Akkurat sol om jeg har slått meg veldig hardt de to plassene. Det kjennes stramt og det svir i kontakt med vann... mange år siden jeg har blitt bitt av blinding men kan ikke huske at det var slikt? Anonymkode: 433ff...5c7
Takk bare bra Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Nei, mine blinding bitt er som myggstikk, bare klør mindre. Du høres allergisk ut.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Jeg reagerer også kraftig på blinding-stikk og får vonde klumper. Det er nok bedre i morgen! Anonymkode: d11b9...8e5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Høres helt normalt ut (dog litt kraftig reaksjon kanskje). Jeg har det også sånn, men får i tillegg hevelse på 7-8 cm i diameter og 2-3 cm høyde som varer en liten uke. Anonymkode: ab6c1...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå