Gå til innhold

Hvor mange penger bruker dere på ferie?

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Vi bruker vanligvis ca. 60000,- kanskje mer. Det er 4-5 uker til Kroatia med bil og campingvogn. 

Jeg shopper en del også. Går 10-20000,- på Bilka hvert år. Klær og annet gøy 😁😊 

Finner du klær på Bilka?

Fortsetter under...

Var 2 uker i syden tidligere i år, og det kostet oss ca 50000 evt litt over. Vi er 2 voksne og et barn på 5 år.

har 3 uker fri nå og skal på div fornøyelsesparker osv i Norge, renger med det går i hvert fall 30000 til...

Anonymkode: 03022...7e9

8 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Finner du klær på Bilka?

Ja i alle fall i den som ligger i Ålborg storcenter. Der er masse fine klær til både liten og stor synes jeg 😁😁  Dessuten finnes jo mange andre butikker i samme senter 😉 

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er alene med mine to barn. 

2 uker til syden, og det kom på 35.000kr totalt for oss tre. (Der er mat regnet med også)

er dette dyrt eller normalt? 

Anonymkode: 741f3...a63

Jeg syns set var dyrt, men det var charter? Vi har sluttet med det, både fordi vi syns det ble for dyrt og vi liker å feriere på noe litt mer privat. Vi leier hus, mobile home eller telt, flyr eller kjører sørover og er 2 voksne og 3 barn. Da vi fløy ned sist brukte vi 40000 på 3 uker i Italia. Men jeg skjønner at det kan være enklere med charter. 

Anonymkode: 2b911...4e9

Annonse

I år blir det brukt mye på ferie, i fjor nesten ingenting. I år 2 sydenturer på en uke hver, samt 3 dager på norgesferie med park. Sydenturene kostet 40000 + lommepenger og norgesturen koster 6000kr + lommepenger. Så 70-80000 i år. Det er mye mye mere enn vi bruker. Vi pleier å være sparsommelig. Liker ikke å øsle med penger sånn egentlig. 

Anonymkode: 392fc...d9c

1 time siden, Anonym bruker skrev:

snart 4 uker rundt kysten i norge. 

1 voksen, 3 barn - 10 000,- 

har hatt tidenes ferie, iflg barna :)

Anonymkode: 8f017...4c9

Oi, hvordan klarer dere det? Hvordan overnatter dere, i telt? Så flink du er :)

Anonymkode: c9530...814

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns set var dyrt, men det var charter? Vi har sluttet med det, både fordi vi syns det ble for dyrt og vi liker å feriere på noe litt mer privat. Vi leier hus, mobile home eller telt, flyr eller kjører sørover og er 2 voksne og 3 barn. Da vi fløy ned sist brukte vi 40000 på 3 uker i Italia. Men jeg skjønner at det kan være enklere med charter. 

Anonymkode: 2b911...4e9

Nei ikke charter. Leid leilighet. Hm... Er egentlig det jeg og tenkte..at charter hadde vell blitt rundt den prisen, bare at det itillegg ville blitt enklere.

Anonymkode: 741f3...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...