Gå til innhold

Stor forskjell på komfort på oppblåsbar madrass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en med fleece på den ene siden. Måtte bare levere den tilbake, for man ble iskald av å ligge på den. Så mitt råd er, at uansett hvilken du kjøper, prøv den før du sender den avsted på leiskole

Anonymkode: d1738...7a6

Vi har tre forskjellige. Synes kvaliteten er ganske lik uavhengig av pris og produsent. 

Min erfaring er at for å ligge godt må man enten ha et isolerende lag under madrassen (gammeldags liggeunderlag er supert). Eller et varmt ullteppe mellom laken og madrass. Begge løsninger fungerer fint. 

Anonymkode: d4a5b...ffa

Alle er temmelig like egentlig, geie nok for en natt eller to, men der stopper det. Kalde er de, så det er lurt å ha ett teppe under, hvertfall om de skal være ute. 

Av erfaring går det fort hull i de, så dyre skal jeg ikke kjøpe mer. Vi har kjøpt sammenleggbare madrasser på jysk, de er mye bedre. De tar plass, så ikke alltid de kan brukes. Når vi kjører eller bringer ungene til leir, overnattinger med korps osv jar de denne, om ikke har de oppblåsbar. Den er ikke tykk, men helt grei å ligge på. Har liggi på den selv, for meg er den grei for mannen ble den litt tynn (han veier litt mer enn meg, så det er vel noe der)

Anonymkode: c6f11...688

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...