Gå til innhold

Litt usikker..

Anbefalte innlegg

Jeg er desverre i det dillemaet at jeg er litt usikker på hvem barnefaren er..
Rotet litt med en mann i midten/slutten av Mars men det ble rimelig fort over. Har ikke pratet med denne mannen siden rundt 4 April. Men husker ikke siste gangen vi lå sammen..

Møtte så en FANTASTISK fyr den 15 April som jeg raskt fant kjemien med. Vi lå sammen hver dag nesten og ting var veldig fint, Så ca den 15 mai begynnte jeg og kjenne på symptomer.. tok en test og den var negativ. tok så en test den 28 mai som var POSITIV. Tok deretter en clearblue den 31 Mai som viste 2-3 uker gravid..

Gleden var da stor men en liten ekkel følelse av usikkerhet ruget i meg.. var det virkelig drømmetypen som var faren?

Dro den 21juni til tidlig ul(utvendig) og han tok bilder og målte.. han målte det til at jeg var 7 uker og 4 dager på vei. Og håpet mitt steg raskt igjen.. ifølge fastlege burde eggløsning funnet sted mellom 7-10 mai om jeg virkelig var 7 uker påvei. Og da er det jo drømmetypen som er faren? Han som tok Ul er jo utdannet og burde vell klare og ha sånn høvelig rett?

Er nå i min 11 uke(fosterets 9 uke) og kjenner uroligheten kommer snikende igjen..
Har snakket med jordmor og snakket med fastlegen.. begge mener det burde stemme godt da livmoren ennda ikke er kommet opp..

Er ikke intr i stygge kommentarer, graviditeten var ikke planlagt.

Noen som kan komme med noen betryggende ord?
er sikkert bare jeg som er overhysterisk.
Unnskyld for rotete og langt innlegg.

Anonymkode: 3deed...e34

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324664-litt-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det.. jeg husker ikke om jeg hadde mensen imellom :/ men mener jeg skal ha en.. og har jeg hatt en er jeg jo sikker.

Om eggløsning var første uken i mai vet jeg ikke sikkert.. eneste jeg vet: er hva clearblu testen viste og hva Ultralyd viste.. men tviler på at ultralyd kan være 3-4 uke FEIL så tidlig i ett svangerskap? det er etter det jeg har forstått lettere og finne unnfangelses tidspunktet med tidlig ultralyd siden fostrene ikke har vokst så mye da.. Håper og ber til gud om at det er med den siste og at leger og alle har rett.

Hilsen TS

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324664-litt-usikker/#findComment-148476318
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det.. jeg husker ikke om jeg hadde mensen imellom :/ men mener jeg skal ha en.. og har jeg hatt en er jeg jo sikker.

Om eggløsning var første uken i mai vet jeg ikke sikkert.. eneste jeg vet: er hva clearblu testen viste og hva Ultralyd viste.. men tviler på at ultralyd kan være 3-4 uke FEIL så tidlig i ett svangerskap? det er etter det jeg har forstått lettere og finne unnfangelses tidspunktet med tidlig ultralyd siden fostrene ikke har vokst så mye da.. Håper og ber til gud om at det er med den siste og at leger og alle har rett.

Hilsen TS

Det er så stor størrelsesforskjell så tidlig i svangerskapet at leger ikke kan ta feil ved ul. Tror nok at du kan legge vekk bekymringen din. Det er snakk om fordobling av størrelsen.

Anonymkode: 84e5c...6e7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324664-litt-usikker/#findComment-148476322
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg kansje puste lettet ut. Clearblue og Ul stemmer overens. Di stemmer også begge med at eggløsning skulle vært mellom den 7-10 mai.. så skal prøve og roe meg ned..

Er bare det at jeg virkelig IKKE ønsker noe barn med han første da han virkelig ikke er frisk og hele greien var en sikkelig feiltagelse..

men han jeg er ilamme nå (han som jeg møtte den 15 april) er en fantastisk mann og jeg vet at vi kan sammarbeide uavhengig om vi holder ilag for alltid ang barnet. Han elsker også unger og er kjempeflink med dem..

men tusen takk for gode ord <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324664-litt-usikker/#findComment-148476331
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...