Gå til innhold

Er du fornøyd med navnet ditt og hva heter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heter Vilmøy. Ikke så mange som heter det, men jeg liker det ☺️

Anonymkode: fc5db...817

Skrevet

Mange som er født slutten av  -70 tallet, helt i begynnelsen av 80 tallet? 😊 Hege, Elisabeth, Camilla var det flere av på skolen husker jeg. De var et par år eldre enn meg. Jeg er født i 84. Flere Ida, Kristin, Hanne feks i mitt kull

Anonymkode: 29e53...976

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Iselin heter jeg. Liker navnet mitt godt. Nesten ingen andre som het det når jeg vokste opp, er nok blitt litt mer vanlig nå.

Anonymkode: 127a2...69c

Fint navn 😊

Anonymkode: 29e53...976

Skrevet

Jeg heter Kristine og er veldig fornøyd med navnet mitt. 

Anonymkode: 9ca54...eaa

Skrevet

Heter Ina. Veldig fornøyd med navnet mitt. Ikke for uvanlig, men heller ikke så mange at det er flere i klassen, på jobben osv som heter det.

Anonymkode: 9c582...4e1

Skrevet

Linda! Alltid likt det! 😊

Anonymkode: d7e95...fbb

Skrevet

Sara. Veldig fornøyd i voksen alder. Ikke så fornøyd i oppveksten, for Sara kan brukes i utrolig mange lite flatterende rim og regler. 

Anonymkode: 162fa...642

Skrevet

Rebekka - har alltid vært veldig fornøyd med navnet mitt :) Men synes det er penere skrevet som Rebecca :P 

Anonymkode: b4ab6...60a

Skrevet

Karoline. På ingen måte misfornøyd, men husker jeg gjerne ville bytte med Synnøve da jeg var ung.

Anonymkode: 1aef3...616

Skrevet

Hilde. Helt ok.

Anonymkode: 32220...afc

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heter Yvonne. Synes navnet er helt ok.

Anonymkode: 0fb57...43d

Enda en Yvonne her 👍 Liker godt navnet mitt. Jeg er ingen sukkersøt jente og det passer meg. Ikke har problemer med at noen kan uttale det i utlandet heller.

Anonymkode: fe77f...9f5

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sigrid.

Syntes det var bondsk og gammeldags da jeg vokste opp; men nå syns jeg det er klassisk og flott!

Anonymkode: 5fb80...385

Sigrid er NYDELIG

Jeg heter Kristin og er godt fornøyd. Da jeg var liten synes jeg det var kjedelig og var misunnelig på dem som het Cecilie, Silje, Jeanette osv.

Anonymkode: 99c91...f8d

Skrevet

Gunhild. Aldri likt navnet mitt, hardt, tungt å umulig å uttale på engelsk. 

Ville hete Gabrielle, Gabriella eller Mathilde bår jeg var liten. 

Anonymkode: c6166...99b

Skrevet

Jeg heter Beate. Aldri tenkt over om jeg liker det eller ikke. 

Anonymkode: f0dcb...b93

Skrevet

Mari. Syns det er et nydelig navn.

Anonymkode: e6627...f88

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enda en Yvonne her 👍 Liker godt navnet mitt. Jeg er ingen sukkersøt jente og det passer meg. Ikke har problemer med at noen kan uttale det i utlandet heller.

Anonymkode: fe77f...9f5

Så gøy :) Er ikke så mange som heter Yvonne. Jeg har også et mellomnavn, men det bruker jeg sjeldent.

Anonymkode: 0fb57...43d

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heter Camilla og er fornøyd med det. Kan igrunn ikke komme på ett annet navn som hadde passet til meg. 

Jeg er glad mine foreldre fant navn til meg etter jeg var født, for jeg mener navnet må gjennspeile den som har det. Selv om det bare er en liten baby så passer noen navn eller ikke. Mine tidligere stebarn har begge skiftet navn, begge fikk navn imens de lå i magen. De har kjempet mot sine foreldre i mange år før de fikk bytte navn. Så jeg har mine tanke om å gi en unge navn før de er født og en ser personligheten. 

Har hatt samtale med mine barn ang navn også siden det har vært mye snakk om dette i huset her før. De liker sitt navn og har vært nyskjerrige på hvordan vi fant navn til de. En tilfeldighet at de har fått de navnene de har fått, men det er navnene som passet de. Minste fikk vi purring på siden vi var så treige med å finne ett navn som passet. Om de vil bytte navn er det helt greit for meg, det er deres liv og de får bestemme dette uansett hvor gamle de er. 

Anonymkode: 69ccd...183

Jeg synes dette er tull og tøys. 

Jeg heter Ingrid. Jeg er veldig glad i navnet mitt. Jeg har to venninner som heter det samme. De er ganske så annerledes enn meg. Ulik personlighet, ulike interesser og ulikt utseende. Hvem passer navnet? Alle er fornøyde. 

Anonymkode: c9a99...6ed

Skrevet

Hege her også. Veldig vanlig i aldersgruppen 35-50, tror jeg. 

Har alltid likt det helt greit, men litt vanskelig å få folk i utlandet til å skjønne h ordna de skal uttale det. 

Anonymkode: fbb4f...bd1

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heter Vilmøy. Ikke så mange som heter det, men jeg liker det ☺️

Anonymkode: fc5db...817

Så utrolig vakkert det var! 

Anonymkode: e6bdf...c97

Skrevet

Kristin. Fint navn det.

Aldri brydd meg om navn er internasjonale eller ei. Egentlig er det jo bare kult om en har et typisk norsk navn. Det sier jo litt om hvem en er, og hvor en er fra. Emma, feks. Lett å si på de fleste språk (innbiller jeg meg?), men lite spesielt å presentere seg som Emma. Er det ikke? 

Anonymkode: 7b2e4...2a7

Skrevet

Heter Anette Jannike. Alltid likt navnet mitt :) 

Anonymkode: 88b17...ff9

Skrevet
På 18.7.2017 den 9.23, Anonym bruker skrev:

hvorfor svarer du? har jo ingenting nada nothing for seg... åååå, heter du noe unikt? og er fornøyd jah.. så spennende da... eeeehh..

Anonymkode: 2291f...361

Det er det, veldig unikt. Synes jeg har et flott navn. Får myepositive tilbakemeldinger ja. Husker storesøster og min bestevenninne var fryktelig misunnerlig i oppveksten 😁

Anonymkode: 71d4b...8d3

Skrevet
På 18.7.2017 den 9.23, Anonym bruker skrev:

hvorfor svarer du? har jo ingenting nada nothing for seg... åååå, heter du noe unikt? og er fornøyd jah.. så spennende da... eeeehh..

Anonymkode: 2291f...361

Det er det, veldig unikt. Synes jeg har et flott navn. Får myepositive tilbakemeldinger ja. Husker storesøster og min bestevenninne var fryktelig misunnerlig i oppveksten 😁

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fullstendig irrelevant for denne tråden når du ikke skriver navnet ditt. 

Anonymkode: b0936...570

Skrevet

Heter Maria😊 Likte det ikke som liten men nå er jeg blitt så vant til det. Er såpass gammel at det ikke var så mange som het det heller😉

Anonymkode: 0b8d4...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...