Gå til innhold

Temping og FertilityFriend

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg temper med LadyComp og har lagt dataene inn i FF-appen. Måler under tungen. Det kom opp et varsel om at den mener jeg har hatt EL på CD 10. LadyComp sier ingenting, men det er fordi det er første syklusen jeg temper. Er også usikker på om det blir helt reelt, da menstruasjonen kom av en 10 dagers kur med Primolut (pga. manglende mens). 

Hva tenker du/dere? Legger ved ss av grafen.

Er det normalt at tempen går så veldig ned igjen etter stigningen? Kan kroppen ha prøvd på EL uten suksess? 

Jeg har ikke tatt EL tester, pga. ferie og at det ikke har hatt noe "nytte" tidligere m/lange sykluser.

Screenshot_20170717-113541.png

Endret av lillevenn17
Mer info.
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324534-temping-og-fertilityfriend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom tempen går rett opp i morgon tror jeg det er reelt. Holder den seg lav i morgon og så er jeg usikker.

Har du el slim ?

Når det er første Temp mnd så kan det være vanskelig og finne el. Etter 2 til 3 mnd blir det letter og følge tempen.

Anonymkode: 4c025...5ed

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom tempen går rett opp i morgon tror jeg det er reelt. Holder den seg lav i morgon og så er jeg usikker.

Har du el slim ?

Når det er første Temp mnd så kan det være vanskelig og finne el. Etter 2 til 3 mnd blir det letter og følge tempen.

Anonymkode: 4c025...5ed

Jeg har ikke fulgt med på utflod/slim tidligere. Syns det er veldig vanskelig, da utfloden dagen etter sex ligner veldig på EL slim. Men jeg husker at for noen dager siden hadde jeg utflod som var litt blank og slimete, men husker ikke hvilken dag det var😏 

"Henter" du bare litt slim fra skjedeåpningen når du sjekker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...