Gå til innhold

Noen som har demontert en Clearblue DIGITAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv hvor mange streker hadde du?

Anonymkode: 7ae5c...1f5

Skrevet

Jeg lurer på det samme! fikk negativ i dag og hadde 3 streker. 1 sterk og 2 nesten usynlige.

Anonymkode: 46bda...a94

Skrevet

I all verden??? Demontere gravitesten??! 

Gale damer 😂🤣🙈 

Hadde problemer med å bli gravid selv, og man blir litt fokusert på det, men er det mulig å komme "dit" at man plukker testene fra hverandre og (over)analyserer?! -Tiss på pinnen, strek/ikke strek (glem "skyggestrek"-tullet), og så kaster man den!  

Anonymkode: 337e4...fa4

Skrevet

Lurte på det same då eg fekk mange positive enkle tester men negativ digital. Skal se om finne bildet.

Skrevet

Strekene på en demontert digital tilsvarer IKKE strekene på en vanlig test!!! Testene er satt sammen forskjellig, og strekene i den digitale er skjult bak dekselet av en grunn: nemlig så man ikke skal se de og tro svaret du fikk er feil. Er testen negativ venter du noen dager og tester igjen, ikke begynn å demonter og overanalysere, som anonym over skriver 

Anonymkode: b52e3...e10

Skrevet

Søk på Google der vil det komme opp demonterte CB ukes tester. 

Det er styrke på dei. Min erfaring.

Anonymkode: c453f...82f

Skrevet

Nei, aldri 4 streker i de. Er bare tre. En kontrollstrek, en høy sensitiv hcg og en lav sensitiv hcg.

Sist fikk jeg bare to streker nå fikk jeg tre. Men fortsatt svake de i digital og mine andre gravidtester cb, apoteket sin er ganske så positive. Merkelig 

Anonymkode: 7ae5c...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...