Gå til innhold

Kjøper du noe på apotek i utlandet du ikke får kjøpt hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøper alltid Lemsip/cold&flu i England. I Spania en bedøvelseskrem ved brannsår. 

Anonymkode: 19fab...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så veldig bereist, men kjøper alltid Sudafed i England/Skottland, og en eller annen polsk vidunderpille mot hangover (som jeg aldri husker navnet på) i Polen.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøper alltid Lemsip/cold&flu i England. I Spania en bedøvelseskrem ved brannsår. 

Lemsip her også. Også sånne Vicks "lypsyler" som er til nesen, for å sniffe når man er tett i nesen. Fantastiske!

Anonymkode: 2235b...0bf

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lemsip her også. Også sånne Vicks "lypsyler" som er til nesen, for å sniffe når man er tett i nesen. Fantastiske!

Anonymkode: 2235b...0bf

Ikke prøvd! Istedenfor å sprute inn nesespray ?

Skrevet

Oftasol i Kroatia. Super mot øyekatarr.

Anonymkode: ddafd...9bc

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke prøvd! Istedenfor å sprute inn nesespray ?

De har det på ebay også

Anonymkode: 46b74...702

Skrevet

Smertestillende for barn med ulike smaker, halspastiller med bedøvende effekt. Før det ble vanlig i Norge også piller med kombinasjon av smertestillende og koffein.

Og så har jeg kjøpt Nobligan reseptfritt i Thailand, men det var ikke med vilje. ;-)

Anonymkode: 588db...19f

Skrevet

Lemzip. 

Hamstrer gjerne compeed også, om en pk koster en fjerdedel av hva det koster hjemme. Kommer an på land. 

Anonymkode: 60785...716

Skrevet

Flere?

Skrevet

Dere som svarer: kan dere ikke skrive hvilket land dere kjøper produktet i og hva det hjelper mot? :)

Skrevet

Kjøper melatonin i USA ( på matbutikken ) for å unngå/minske jetlag. Bonjela fra England er fantastisk mot munnsår. 

Skrevet

Lemsip og Sudafed i UK, hamstrer tamponger i Tyskland.

Skrevet

Strepsil med bedøvende virkning i Sverige

Nå er riktignok slike å få kjøpt på apoteket i Norge også, men det koster jo fire ganger så mye hei. 

Anonymkode: 2898f...a08

Skrevet

Eneste jeg kjøper er Strepsils og Compeed 😉

Anonymkode: c255d...e96

Skrevet

valium og xanor i thailand. Bruker det mot flyangst, og kanskje 1-2 ganger ellers i året. Ikke noe misbruk med andre ord, selv om det ikke er helt innafor å handle det i thailand.

Anonymkode: b1860...92e

Skrevet

I Polen, melatonin, får sterkere og billigere enn i Norge. Og her må man ha resept på det. Så kjøper jeg locobase i Sverige, er så mye billigere der. Og jeg bruker noen tuber i måneden, da jeg har atopisk eksem.

Anonymkode: 707a3...434

Skrevet

Noen som vet om det går ann å kjøpe melatonin på apotek eller helsekost uten resept i svergie?

Anonymkode: d80e7...1ab

Skrevet

opp

Anonymkode: d80e7...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...