Gå til innhold

Kjøper du noe på apotek i utlandet du ikke får kjøpt hjemme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøper alltid Lemsip/cold&flu i England. I Spania en bedøvelseskrem ved brannsår. 

Anonymkode: 19fab...81a

Lemsip her også. Også sånne Vicks "lypsyler" som er til nesen, for å sniffe når man er tett i nesen. Fantastiske!

Anonymkode: 2235b...0bf

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lemsip her også. Også sånne Vicks "lypsyler" som er til nesen, for å sniffe når man er tett i nesen. Fantastiske!

Ikke prøvd! Istedenfor å sprute inn nesespray ?

Annonse

Smertestillende for barn med ulike smaker, halspastiller med bedøvende effekt. Før det ble vanlig i Norge også piller med kombinasjon av smertestillende og koffein.

Og så har jeg kjøpt Nobligan reseptfritt i Thailand, men det var ikke med vilje. ;-)

Anonymkode: 588db...19f

Annonse

valium og xanor i thailand. Bruker det mot flyangst, og kanskje 1-2 ganger ellers i året. Ikke noe misbruk med andre ord, selv om det ikke er helt innafor å handle det i thailand.

Anonymkode: b1860...92e

I Polen, melatonin, får sterkere og billigere enn i Norge. Og her må man ha resept på det. Så kjøper jeg locobase i Sverige, er så mye billigere der. Og jeg bruker noen tuber i måneden, da jeg har atopisk eksem.

Anonymkode: 707a3...434

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke prøvd! Istedenfor å sprute inn nesespray ?

Ja! Det er denne her:

https://www.vicks.co.uk/en-gb/shop-products/vicks-decongestants/vicks-inhaler-nasal-stick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...