Gå til innhold

Funnet mld til eskorte på tlf hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har en samboer som har vært mye på reisejobb i oslo siste året. 

Jeg har snoket på tlf hans, og funnet en mld skrevet til en real kayla om hun er i oslo, at han likte utseendet hennes, og hva hun skulle ha for oral sex, anal og hot sex hvor han kunne komme i munnen hennes. Og hvor gammel han var og at han var fra norge. Mld var skrevet på engelsk. Har funnet en real kayla på en eskorte side, hun er mørkhudet og totalt ulik meg for å si det sånn. Hun er også engelsk talende. Han hadde fått svar om at det ville koste 2000. Ikke noe mer mld der. 

Men, øverst i mld stod navnet (ikke nummeret) betyr det at nr er blitt lagret på tlf under navn? Er en I phone. I tillegg stod det på eskorte siden hennes at hun ikke svarte på sms eller private samtaler selv om tlf nr stod oppført flere steder.

Noen som vet om man pleier å kommunisere andre steder på slike sider?

Jeg er helt dårlig nå, vet ikke hva jeg skal gjøre. Forbanna da han aldri har stolt på meg, og begrenset friheten min. Og så er det HAN som ikke kan stoles på

Anonymkode: 9389f...89e

Fortsetter under...

Skrevet

På seg selv kjenner man andre! Det er vel et faktum at de fleste veldig sjalu og kontrollerende menn selv har svin på skogen?

Anonymkode: 61735...0a1

Skrevet

Ja det er helt tydelig, men hadde virkelig aldri trodd at han ville vært utro. Vet jo heller ikke om han HAR hatt sex med noen andre, men for meg er dette noe jeg aldri vil komme over, da vi har hatt så mange problemer i forholdet oppigjennom. 

Vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med ham heller. Tror heller ikke at han noensinne vil innrømme at han har gjort noe fysisk med noen andre, selv om han har det. 

Redd han kommer med en teit unnskyldning for det hele. 

Skrevet

Ungene dine skal ikke til Sverige i sommer?har blitt kontaktet av en gift mann. 

Anonymkode: 2c284...42a

Skrevet

Det spiller ingen rolle om han faktisk gjennomførte eller om han kommer med teite unnskyldninger.

Du har funnet ut at han har hatt kontakt med eskortedamer, uansett hva som skjedde eller ikke skjedde utover det så har du nå null tillit til han og du har mistet all respekt for han. Enkelt og greit, ferdig snakka.

Du trenger ikke lytte til unnskyldninger eller forklaringer, det holder at du vet, og at det har ødelagt.

Skrevet

Ja, jeg skjønner at forholdet nå er over... og vi som skal på ferie sammen om noen uker sammen med barnet vårt 😢

Må snakke med ham, men må tenke gjennom hva jeg skal si før jeg gjør det....

Annonse

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungene dine skal ikke til Sverige i sommer?har blitt kontaktet av en gift mann. 

Anonymkode: 2c284...42a

Nei, vi skal ikke til Sverige

Skrevet

Får ikke sove. 

Har sjekket tlf loggen hans via abonnement siden og ser at han skrev til 3 eskorter samme dag (har funnet de alle på det store internett ved å søke på tlf nr) 

på tlf hans ligger det kun denne ene mld (som han tydeligvis har glemt å slette) Han hadde skrevet til en annen en halvtime før denne, og en siste en halvtime etter. Hun siste har han skrevet rundt 50 mld med i løpet av 3 dager pluss noen til en uke etter. Dagen etter at han skrev disse første meldingene tok han ut 3000 kroner i minibank fra kredittkort. 

Har forstått det slik at man kan gjenopprette slettede sms på iphone? Noen som vet om det fremdeles går når de sikkert ble slettet for 2 mnd siden? Og hvordan det enklest kan gjøres? 

Jeg vil så gjerne vite for min egen del om han faktisk har hatt sex med en annen, og jeg tror ikke han kommer til å innrømme det frivillig hvis han har det. 

Føler meg som den snokeren, men jeg må ha mest mulig bevis før jeg tar det opp med ham, da han er veldig flink til å snakke for seg og flink til å få meg til å tvile på min egen intelligens.

Skrevet

Alt dette... spiller det virkelig noen rolle om han har hatt sex eller ikke med vedkommende? På hvilken måtebhar det faktisk betydning? Han har jo sviktet totalt, løyet og vært så utro som som det er mulig å bli. Hvorfor trenger du beviser? Et under at du faktisk sover i samme hus som mannen. 

Anonymkode: 44b31...cf3

Skrevet

Bevisene taler vel for at han har gjennomført dette. Sjekk deg for kjønnsykdommer i alle fall, er selv skremt etter gonoréutbruddet som er nå.

Anonymkode: c4ec2...564

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bevisene taler vel for at han har gjennomført dette. Sjekk deg for kjønnsykdommer i alle fall, er selv skremt etter gonoréutbruddet som er nå.

Anonymkode: c4ec2...564

Det er ikke et utbrudd. Det hr kommet for å bli. Og godt er det :)

Anonymkode: c859f...4ca

Skrevet

Uansett hva han faktisk fysisk har gjort med dem er han en motbydelig ikkemann når han er interessert i å betale for sex. Det er grunn god nok.

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er utilgivelig i min bok. Det eneste nummeret du trenger nå, er låsesmedens...

Annonse

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke et utbrudd. Det hr kommet for å bli. Og godt er det :)

Anonymkode: c859f...4ca

Godt? Du mener det er godt at uvitende ektefeller, som HI, kan bli uhelbredelig syke uten å ha gjort annet enn å sitte hjemme og vente på en gubbe som boltrer seg i Oslo? 

Anonymkode: fe009...cb1

Gjest Antarctica
Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg skjønner at forholdet nå er over... og vi som skal på ferie sammen om noen uker sammen med barnet vårt 😢

Må snakke med ham, men må tenke gjennom hva jeg skal si før jeg gjør det....

Hva med "dine verdier er råtne, din atferd er utilgivelig og dette forholdet er usunt for meg"? 

Skrevet

50 sms?

Hvilken eskortejente er det som gidder å sitte å tekste 50 mld frem og tilbake med en potensiell kunde da? Hun må være rimelig desperat etter kunder......

Driver han å plager henne, forfølger henne? Er han sjalu på de andre kundene hennes? Denne mannen må jo være gal.

Selv menn som kjøper seg et nyp driver ikke å tekster 50 meldinger på et par dager altså.

Skrevet

Er helt sikkert sexmeldinger. De er spredd utover 6 forskjellige dager. Godt mulig han har truffet henne, og eventuelt truffet henne flere ganger. 

Skrevet

Meldingene du har funnet er ille nok. Det hadde vært over og ut for min del. Gjennomført eller ei. 

Skrevet

Han har uten tvil betalt for sex, og det er neppe første gangen. Det spiller ingen rolle hva han sier, eller at dere har barn sammen. Han her må du kvitte deg med! Siden han vil komme i munnen, har han også tatt av kondomet på et tidspunkt, og du kan være smittet med litt av hvert 😱. Kast ham ut, og sjekk deg! Føler virkelig med deg😞. Det må være en helt forferdelig situasjon å stå i.

Anonymkode: 4769b...70d

Skrevet

Syntes også det er litt rart at det er sexen som er utslagsgivende her. Og må du egentlig ha så lang samtale med han om dette? Må han forklare seg, vil dette hjelpe på saken egentlig?All planleggingen rundt dette er jo hele sviket spør du meg. Sexen er bare toppen av kaka.

Adios, hadet bra eller gå og lek på motorveien holder å si i massevis. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får ikke sove. 

Har sjekket tlf loggen hans via abonnement siden og ser at han skrev til 3 eskorter samme dag (har funnet de alle på det store internett ved å søke på tlf nr) 

på tlf hans ligger det kun denne ene mld (som han tydeligvis har glemt å slette) Han hadde skrevet til en annen en halvtime før denne, og en siste en halvtime etter. Hun siste har han skrevet rundt 50 mld med i løpet av 3 dager pluss noen til en uke etter. Dagen etter at han skrev disse første meldingene tok han ut 3000 kroner i minibank fra kredittkort. 

Har forstått det slik at man kan gjenopprette slettede sms på iphone? Noen som vet om det fremdeles går når de sikkert ble slettet for 2 mnd siden? Og hvordan det enklest kan gjøres? 

Jeg vil så gjerne vite for min egen del om han faktisk har hatt sex med en annen, og jeg tror ikke han kommer til å innrømme det frivillig hvis han har det. 

Føler meg som den snokeren, men jeg må ha mest mulig bevis før jeg tar det opp med ham, da han er veldig flink til å snakke for seg og flink til å få meg til å tvile på min egen intelligens.

Nei, du trenger ikke mer beviser, HI. Du tror og føler du trenger mer, men du gjør faktisk ikke det!

Hva har du fortalt oss om forholdet ditt? Dere har hatt masse problemer gjennom flere år - akkurat det kan man være to om, så i seg selv er ikke det så alvorlig. Men så forteller du at han legger masse begrensninger på hva du kan gjøre og ikke gjøre, han har begrenset din frihet, han bruker alltid å bortforklare ting om du stiller ham til veggs, og han bruker å manipulere deg slik i diskusjoner/krangler at du begynner å tvile på din egen intelligens. Og DISSE tingene viser at du lever i et psykisk voldelig forhold som du MÅ komme deg ut av!

Nå har du bare fått en grunn til. Det spiller absolutt ingen rolle om han faktisk har hatt sex med disse (selvfølgelig har han hatt sex med en eller flere av dem, trolig flere!). Poenget er at han også her viser hvordan han fullstendig mangler respekt for både deg og kvinner generelt. At han i tillegg bryter loven når han kjøper sex, det driter han også i. Men det er ikke så viktig heller.

Det eneste som er viktig for deg, Hi, det er å komme deg unna denne mannen. Du trenger ikke en gang fortelle ham hvorfor, for han fortjener det ikke. Og for all del - ikke lur deg selv til å tro at dette forholdet kan repareres. Han psyker deg ned, han kontrollerer deg, han driver med psykisk vold. For din egen del, og ikke minst for ditt barns del, kan du ikke lenger leve sammen med denne mannen. Du kan ikke la ditt barn få vokse opp og tro at psykisk vold er normalen og at du tillater det! Din plikt er overfor ditt barn, ikke samboeren. Og din plikt for ditt barn er å unngå det som ødelegger deg - og din samboer ødelegger deg. Han respekterer ikke deg. Så du trenger ikke gi ham særlig årsaker til at det er slutt. Om han lurer så er det bare å fortelle ham helt saklig at du er lei av at han skal forsøke å kontrollere livet ditt på en urimelig måte, mens han selv ligger rundt og gjør som det passer ham.

Ring familievernkontoret NÅ, og så ber du om en meklingstime der! Dette forholdet må du bare ut av! Og hans sexkjøp er den minste grunnen, egentlig.

Anonymkode: 15799...259

Skrevet

Snakket du med han?

Anonymkode: 4bc2e...1b0

Skrevet

Ja jeg snakket med ham i går.

Først løy han om at han ikke hadde sendt meldinger til eskorter. Når han skjønte at jeg visste såpass mye som jeg gjorde, sa han at det var han og de to han bodde med på jobben som hadde gjort det i fellesskap. Og at de 62 meldingene som var skrevet til en og samme eskorte var mer random meldinger. Jeg hadde også i internettloggen på tlf sett at han har vært innom veldig mange av disse eskorte profilene den siste uken. Dette hadde han ikke noe godt svar på, annet enn at det var idiotisk. Han sa også at han skjønte hvis jeg gikk fra ham og hvis jeg ikke stolte på ham lenger. 

Jeg ba om at vi forsøker å gjenoppretter slettede meldinger og det var greit. Prøvde i går kveld, men fikk ikke opp riktig programvare på mac'en hans, men så fikk jeg det til på min windows pc. Men da var kl blitt over 23 og han var trøtt, så ville fortsette med det i dag.... 

Det er ikke utslagsgivende om jeg får vite at han har hatt sex med annen, men ønsker å vite for min egen del hva som egentlig er blitt gjort. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg snakket med ham i går.

Først løy han om at han ikke hadde sendt meldinger til eskorter. Når han skjønte at jeg visste såpass mye som jeg gjorde, sa han at det var han og de to han bodde med på jobben som hadde gjort det i fellesskap. Og at de 62 meldingene som var skrevet til en og samme eskorte var mer random meldinger. Jeg hadde også i internettloggen på tlf sett at han har vært innom veldig mange av disse eskorte profilene den siste uken. Dette hadde han ikke noe godt svar på, annet enn at det var idiotisk. Han sa også at han skjønte hvis jeg gikk fra ham og hvis jeg ikke stolte på ham lenger. 

Jeg ba om at vi forsøker å gjenoppretter slettede meldinger og det var greit. Prøvde i går kveld, men fikk ikke opp riktig programvare på mac'en hans, men så fikk jeg det til på min windows pc. Men da var kl blitt over 23 og han var trøtt, så ville fortsette med det i dag.... 

Det er ikke utslagsgivende om jeg får vite at han har hatt sex med annen, men ønsker å vite for min egen del hva som egentlig er blitt gjort. 

Har du bestilt time hos legen for å sjekke deg for alle mulige sykdommer? Og for all del, ikke ha mer sex med den ekle mannen som ser på kvinnekroppen som kjøttstykke man kan betale for å bruke! Min eks var på "tannhelseferie" i Ukraina da vi var sammen, og kom hjem med de samme gamle tennene. Sannheten var at han registrerte seg på nettsidene til flere ekteskapsbyråer i Ukraina før han dro dit, og skrev med disse jentene. Så det var overveiende sannsynlig at han hadde sex med en eller flere av dem på "ferien". Jeg dro til legen med en gang jeg fant ut og sjekket meg for alt.

Anonymkode: 2dbb4...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...