Gå til innhold

Ville du kjøpt brukt seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sengen vår er så utrolig vond og jeg sliter mye med ryggen. Det er dessverre laaangt frem i tid at vi vil ha penger til å kjøpe en skikkelig ny seng. Men så fant jeg en på kjøp og salg på Facebook, den har vært brukt som gjesteseng i ett år, men selges pga flytting. Svært lite brukt, og ser helt ren og pen ut. Den koster 1500 kroner, med en nypris på ca 20 000. Jeg sier go, mannen sier no. Han synes det er ekkelt. Jeg synes det er mer ekkelt å tenke på hotellseng f.eks, hvor man ikke aner hvor mange som har ligget og hvordan den ser ut under lakenet. Men mannen min står på sitt. Er det virkelig så grusomt å kjøpe en brukt seng??

Anonymkode: 3dea5...77c

Skrevet

En som har blitt brukt som gjesteseng kunne jeg nok kjøpt brukt ja. Evt byttet ut overmadrassen.

Anonymkode: 58197...3d2

Skrevet

Bare å kjøpe ny overmadrass. Hadde jeg gjort om jeg måtte kjøpe brukt. 

Enig med mannen at brukt overmadrass er ekkelt. 

Anonymkode: cd3a2...82c

Skrevet

Nei, hadde jeg ikke gjort. Brukt seng ja. Madrass nei. 

Anonymkode: b7ca3...dbe

Skrevet

Jeg har bare kjøpt brukte senger både til meg og sønnen min men har kjøpt mye madrasser.

Anonymkode: 5c0ac...2cf

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å kjøpe en brukt seng, men jeg ville aldri ha kjøpt brukt madrass, det synes jeg er skikkelig ekkelt.

Anonymkode: 93fd9...3b5

Skrevet

Brukt sengeramme ja, madrass nei. 

Gjest Bustebuste
Skrevet

Aldri skjønt meg på folk som syns det er så grusomt med brukt madrass.  Det er helt greit å sove i hotellsenger som flere tusen mennesker har spydd i, tissa i, hatt sex i, og ellers etterlatt seg det normale. Men å kjøpe en madrass som en-to mennesker har brukt før, DET er krise det :P 

Skrevet

Som 43-åring med god råd, nei aldri verden ;)

Men da jeg var yngre og ikke hadde så mye penger gjorde jeg faktisk det, kjøpte bare ny overmadrass på Jysk (eller het det Sengetøylageret den gangen tro, jeg er jo høgg-gammel)

Anonymkode: cb4c5...9f8

Skrevet

ja,men ikke med brukt madrasse

Skrevet
22 timer siden, Bustebuste skrev:

Aldri skjønt meg på folk som syns det er så grusomt med brukt madrass.  Det er helt greit å sove i hotellsenger som flere tusen mennesker har spydd i, tissa i, hatt sex i, og ellers etterlatt seg det normale. Men å kjøpe en madrass som en-to mennesker har brukt før, DET er krise det :P 

Jeg ville aldri kjøpt brukt stoffsofa heller jeg. Ligger nesten aldri på hotell heller (ikke pga madrassene da :D )

Anonymkode: 93fd9...3b5

Skrevet

Hadde i hvert fall kjøpt ny overmadrass. Tenker på alle som har ligget i sengen før meg på hotell, vil helst slippe den tanken i mitt eget hjem😊

Anonymkode: 54dcf...08c

Skrevet

Har selv kjøpt seng som har vært brukt som gjesteseng en kort periode, ser ikke problemet med det. Senga så ny ut. Kjøpte ikke ny overmadrass heller, gikk helt fint.

Anonymkode: 48cba...164

Skrevet

Brukt seng, men tror nok jeg ville kjøpt nye madrasser :) 

Skrevet

Kjøp en ny overmasrass til den brukte sengen. Ferdig med den saken. En god seng er viktig!

Anonymkode: 8092d...c26

Skrevet

Hadde kjøpt den uten problem.

Hadde vasket trekket på madrassen 😊

Og luftet madrassen litt

Enn overnatter hos andre,hotell ,sjukhus osv 😚

Så ei lite brukt seng har eg ingen problem med

Anonymkode: c19cd...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...