Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter et ukomplisert svangerskap og medfølgende fødsel i 2012, så har vi slitt med å både bli gravid og å holde på det. Vi har en flott jente på nå 5 år, men ønsker så gjerne flere.

SA i 2014, XU i 2015 med operasjon i utlandet, SA i 2016 og nå endelig, kanskje det går. Er nå i uke 5, og håper alt er som det skal. Skal inn i neste uke på tidlig UL for å se om det sitter på riktig plass, og er vi heldig, slår også hjertet.. 

Håper og ønsker at det nå endelig skal gå veien.. Kryss fingrene for oss <3 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144324116-6-%C3%A5rs-ventetid/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 11.7.2017 den 10.25, villekulla skrev:

Etter et ukomplisert svangerskap og medfølgende fødsel i 2012, så har vi slitt med å både bli gravid og å holde på det. Vi har en flott jente på nå 5 år, men ønsker så gjerne flere.

SA i 2014, XU i 2015 med operasjon i utlandet, SA i 2016 og nå endelig, kanskje det går. Er nå i uke 5, og håper alt er som det skal. Skal inn i neste uke på tidlig UL for å se om det sitter på riktig plass, og er vi heldig, slår også hjertet.. 

Håper og ønsker at det nå endelig skal gå veien.. Kryss fingrene for oss <3 

Hvordan gikk ul?🤞

10 hours ago, 1-2-3 <3 said:

Hvordan gikk ul?🤞

Hadde utvendig ul, der de så fortykking i livmor, men ikke noe hjerteslag enda. De mente jeg var for kort på vei og skal inn igjen den 10 aug. Håper alt er bra, har begynt å være rimelig kvalm og kaster opp i tide og utide, så får bare stole på symptomene nå til neste ul😊😉

38 minutter siden, villekulla skrev:

Hadde utvendig ul, der de så fortykking i livmor, men ikke noe hjerteslag enda. De mente jeg var for kort på vei og skal inn igjen den 10 aug. Håper alt er bra, har begynt å være rimelig kvalm og kaster opp i tide og utide, så får bare stole på symptomene nå til neste ul😊😉

Ja det er sikkert i tidligste laget :) Er du 6 uker på vei? selv er jeg 5 uker :) Stresser veldig pga vi mistet for akkurat ett år siden i uke 18 da det hadde kommet knyte på navlestrengen :( Merker at jeg bekymrer meg for hver minste ting :) Det var så grusomt å få hjertet mitt knust sist så håper virkelig dette svangerskapet går bra :) 

8 hours ago, 1-2-3 <3 said:

Ja det er sikkert i tidligste laget :) Er du 6 uker på vei? selv er jeg 5 uker :) Stresser veldig pga vi mistet for akkurat ett år siden i uke 18 da det hadde kommet knyte på navlestrengen :( Merker at jeg bekymrer meg for hver minste ting :) Det var så grusomt å få hjertet mitt knust sist så håper virkelig dette svangerskapet går bra :) 

Er nå 7 uker om en skal gå etter første dag i siste mens 😊 uff, det skjønner jeg!😕  Har samme stresset selv grunne sa og xu, så er jo redd det skal skje igjen. Men de gangene har jeg ikke hatt gravi symptomer, det har jeg nå, så jeg prøver å overbevise meg selv om at denne gangen sitter det 😊 men likevel bekymrer jeg meg, det er ikke lett..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...